تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 16:35
کد خبر : 127154

مبارزه با فساد سرلوحه دولتمردان باشد/ساخت واکسن داخلی باعث تسهیل فروش واکسن به ایران شد

مبارزه با فساد سرلوحه دولتمردان باشد/ساخت واکسن داخلی باعث تسهیل فروش واکسن به ایران شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: هدف قیام امام حسین علیه السلام بر پایی امر به معروف و نهی از منکر بود و در تعبیری از پیامبر خدا بر اهمیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: هدف قیام امام حسین علیه السلام بر پایی امر به معروف و نهی از منکر بود و در تعبیری از پیامبر خدا بر اهمیت این امر آمده است، کسی که به امر به معروف و نهی از منکر می‌کند خلیفه خداوند بر روی زمین است.

وی گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر تا زمانی که یک موضوع عمومیت ندارد و درون خانگی است حق ورود نداریم اما زمانی که این موضوع اجتماعی شد، وارد عرصه جامعه شد و باعث متضرر شدن پایه های دینی جامعه می‌شود باید امر به معروف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبری با درک علمی و فقهی، با توجه به ماهیت کاری پرستاران و پزشکان که در ایام کرونا جانشان را به خطر می‌اندازند اعلام کردند، کسانی که در این راه جانشان را از دست می‌دهند شهید هستند.

وی گفت: با توجه به کشته شدن قریب به ۵۰۰ نفر از مردم در این روزها به واسطه ویروس کرونا، مقام معظم رهبری نیز این مسئله را مسئله اول کشور دانستند و از همه نیروهای کشور خواستند با تمام ظرفیت ها پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: در صورتیکه علوم‌پزشکی اعلام نیاز کند، تمام ائمه جمعه باید هر آنچه در اختیار دارند مانند مصلی را در اختیارشان قرار دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن هفته دولت، دولتمردان و رئیس جمهور محترم باید به این موضوع دقت داشته باشند مبارزه با فساد باید سرلوحه کار تمام مسئولین باشد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: اگر دولتمردان در میان مردم نباشند مشکلات حل نخواهد شد و باید از ۸ سال گذشته که به بیگانگان اعتماد شد عبرت گرفته شود و به جوانان کشور اعتماد شود.

وی گفت: کشورهای صاحب واکسن در ابتدا تمایل نداشتند واکسن کرونا را به ایران بفروشند اما زمانی که دیدند ایران خود به توانایی ساخت واکسن رسید فروش واکسن به ایران نیز آغاز شد.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: بیشتر هیات در ایام محرم پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و باید از آنها تشکر کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد