تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 9:18
کد خبر : 82978

امام جمعه شاهرود: باب علم با ترور بسته نمی‌شود

امام جمعه شاهرود: باب علم با ترور بسته نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در آیین بزرگداشت  شهادت سردار قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی افزود: این سه شخصیت دارای ویژگی های مشترکی از جمله ایمان و باور درست بودند که  زیربنای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در آیین بزرگداشت  شهادت سردار قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی افزود: این سه شخصیت دارای ویژگی های مشترکی از جمله ایمان و باور درست بودند که  زیربنای هرکار ماندگاری است.  

وی اخلاص را یکی دیگر از ویژگی های این سه شخصیت خواند و تصریح کرد: شهید فخری زاده تا قبل از شهادت برای بسیاری ناشناخته بود که این نشانه اخلاص در کار ایشان است. 

امینی با بیان اینکه اکنون هم در بسیاری از دانشگاه ها شخصیت های علمی برجسته‌ای به صورت ناشناخته فعال و منشاء خدمات زیادی برای کشور هستند، اظهار داشت: باید همگان قدردان علما و دانشمندانی که صادقانه به کشور خدمت می کنند، باشیم.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: شهید فخری زاده تنها در موضوع هسته ای فعال نبود بلکه در صنعت دفاعی و بهداشتی هم خدمات شایانی از جمله تهیه واکسن مقابله با ویروس کرونا را تا مراحل پایانی پیش برده بود.

وی مجاهدت مستمر را یکی دیگر از خصوصیات این سه شخصیت برشمرد و گفت: مجاهدت ایشان محدود به یک ماه، یک سال و یا چندسال نبود، مسوولان می توانند با اتکا به این ویژگی مشکلات کشور را برطرف کنند.

امینی خاطرنشان کرد: انسجام، وحدت و نظم ملی در مقابل دشمنان درسی بود که این سه شخصیت برای ادامه راه انقلاب، حفظ نظام و اسلام به ما دادند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه شهادت مخصوص جبهه ها نبود، افزود: قبل از ترور شهید فخری زاده دانشمندان هسته ای دیگری هم جان خود را فدای راه اعتلای کشور کرده بودند و این باب بسته نخواهد شد.

 وی با بیان اینکه تا ما در راه اعتلای کشور، انقلاب و اسلام باشیم، شرارت های دشمنان ادامه دارد، تصریح کرد: ما باید آماده دادن هزینه های بیشتری در این راه باشیم.

امینی با بیان اینکه حذف یک یا چند نفر نمی تواند باب علم را بر روی مردم ما ببندد، گفت: دشمن با این ترورها آبروی خود را ریخته اگرچه داغ بر دل مردم می گذارد اما راه پر افتخار آن‌ها بسته نخواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد