تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 15:53
کد خبر : 127134

بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور است

بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: انتظار داریم آحاد اعضای کابینه دولت متناسب با ویژگی‌های در تراز انقلاب بر اساس شرایط گام دوم باشند. امام جمعه دهدشت با اشاره به سه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: انتظار داریم آحاد اعضای کابینه دولت متناسب با ویژگی‌های در تراز انقلاب بر اساس شرایط گام دوم باشند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به سه شاخصه مورد نظر رهبر انقلاب برای دولت یعنی مؤمن بودن، جوان بودن و کار بلد بودن گفت: دولت سیزدهم با  اتخاذ نگاه‌ها و رویکردهای انقلابی در حل مسائل و مشکلات بر اساس راهبرد «ما می‌توانیم» و اعتماد به ظرفیت داخل حرکت کند.

وی تصریح کرد:به خوبی واقفیم و می‌دانیم که دولت میراث‌دار دولتی است فرسوده، کم کار و کم تحرک که هشت سال فرصت سوزی کرده است.

وحدانی‌فر در بررسی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور گفت: لیست وزرای پیشنهادی نشان می‌دهد کابینه ۱۰ سال جوانتر شده است و سابقه جهادی، انقلابی و روحیه مردمی در آنها وجود دارد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: از مجلس توقع داریم وزرای پیشنهادی موفق که برنامه قابل عملیات دارند را تایید کند.

وی با بیان اینکه امروز کشور با مدیران ناکارآمد که تجربه آنها را داشتیم موفق نمی‌شود، اضافه کرد: هفته دولت فرصتی برای آغاز بکار دولت برای تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فقر است.

وحدانی‌فر افزود: پیام مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تحقق عدالت و رفع تبعیض و در یک کلام تغییر وضع موجود بود و بیانیه گام دوم نقشه راه را به خوبی ترسیم کرده است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به تحولی که در قوه قضاییه صورت گرفت، افزود: اقدامات آقای اژه‌ای در این چند هفته خوب بود باید این روال ادامه پیدا کند تا فضای فساد رخت بربندد.

وی همچنین جنگ رسانه‌ای که علیه واکسن ایرانی وجود دارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه رسانه‌های دشمن متحد پای کارند تا مردم از واکسن داخلی استفاده نکنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: کارشناسان و متخصصان می‌داند امروز واکسن تنها یک کالای تجاری نیست بلکه کالای راهبردی و استراتژیک است. ساده انگاری است که با یک درخواست و واریز دلار به ما واکسن می‌دهند تهیه و توزیع واکسن این روزها بین کشورهای تولید کننده تبدیل به جنگ تمام عیار شده است هنوز واکسن به اندازه نیاز خود تهیه نکردند.

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: تا زمانی که ما به ساخت واکسن نرسیدیم دشمن به ما واکسن نفروخت تولید واکسن راهبرد خنثی سازی تحریم را دارد.

وی در خصوص وقفه ایجاد شده در تولید واکسن داخل بیان داشت: مجوز وزارت بهداشت با ۴۰روز وقفه ارسال شد خط اول تولید از اول تیر ماه راه افتاد به همین منوال سایر خطوط دچار وقفه شد و فرصت سوزی به وجود آمد.

امام جمعه دهدشت از همه عوامل و دست اندرکاران برپایی مراسم عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرد و گفت: با وجود همه سختی‌هایی که شرایط کرونیای ایجاد کرده بود مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی برگزار شد.

وی گفت: از مسؤولان هیأت‌های عزاداری، مداحان، نهادهای فرهنگی و انقلابی و همه کسانی که تلاش کردند مراسم برگزار شود تشکر می‌کنم. این شکوه و تعهد هیات‌ها و اعتماد به فرمان رهبری جای تقدیر دارد دست همه مبلغان،مداحان، خیرین و بانیان مجالس محرم را می‌بوسم هر چند صاحب عزا از شما تشکر خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد