تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 16:30
کد خبر : 127012

نماز اول وقت مهم‌ترین پیام روز عاشورا است

نماز اول وقت مهم‌ترین پیام روز عاشورا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در سخنرانی نماز ظهر عاشورا در جمع نمازگزاران که در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ظهر عاشور است و در آن روز اهل بیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در سخنرانی نماز ظهر عاشورا در جمع نمازگزاران که در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ظهر عاشور است و در آن روز اهل بیت (ع) امام حسین در نخستین کار ارتباط خود را با خداوند تقویت کردند و مهم‌ترین مصداق عهد بندگی و ارتباط با خداوند نماز اول وقت است.

وی افزود: مهم‌ترین پیام ظهر عاشورا خواندن نماز اول وقت است که در تمامی روزها به این پیام مهم توجه ویژه داشته باشیم و با شنیدن صدای اذان به نماز بایستیم.

امام‌جمعه اهواز تصریح کرد: اکنون در شرایط سخت کرونایی قرار گرفته‌ایم و عزاداران، محبان اهل بیت (ع) و تمام هیئت‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و انتظار می‌رود که شهروندان نیز همچنان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از راه‌های مؤثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است که انتظار می‌رود مردم خوزستان در این زمینه همکاری فراوانی را ابتدا برای سلامتی خود و بعد هم کمک به کادر درمان داشته باشند.

موسوی فرد یادآور شد: با توجه به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم از ابتدا در اولویت کار ما قرار داشته است در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح به بعد پذیرایی شهروندان استان هستیم تا به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی عنوان کرد: جا دارد از تمامی نمازگزاران که برای حضور پرشور در نماز ظهر عاشورا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صمیمانه قدردانی کنیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین حفظ سلامتی شهروندان نماز ظهر عاشورا در چند نقطه از جمله حسینیه ثارالله، مصلی و خیابان ۲ کیانپارس برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد