تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 14:28
کد خبر : 126949

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله ناصری در یزد اقامه شد

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله ناصری در یزد اقامه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی مردم دارالعباده با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی نماز ظهر عاشورا را به تأسی از امام شهیدشان اقامه کردند. با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی مردم دارالعباده با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی نماز ظهر عاشورا را به تأسی از امام شهیدشان اقامه کردند.

با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، نماز ظهر عاشورا امسال در فضای باز و با حضور عاشقان و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر استان اقامه و در شهر یزد به امامت آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گلزار شهدای خلدبرین اقامه شد.

عزاداران حسینی و نمازگزاران نیز با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی در صفوف منظم نماز و با استفاده از ماسک، مهر و سجاده و کتاب ادعیه شخصی در مراسم نماز شرکت کردند.

همه ساله در استان یزد به عنوان حسینیه ایران مراسم باشکوه عزادارای حسینی برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا این مهم یا انجام نشده و یا با محدودیت جدی برگزار شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد