تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 8:36
کد خبر : 12645

گفتمان‌سازی پیش‌نیاز اجرای امر به معروف و نهی از منکر است

گفتمان‌سازی پیش‌نیاز اجرای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا سوقندی روز سه شنبه در نشست خبری مسوولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: باید مکتب و تفکر حسینی در تمام محورهای فرهنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا سوقندی روز سه شنبه در نشست خبری مسوولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: باید مکتب و تفکر حسینی در تمام محورهای فرهنگی و اجتماعی پیوست شود و با این رویکرد می توان جامعه ای شاداب و معنوی داشت.
وی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر برای آحاد جامعه یک تکلیف است و نصایح زبانی می تواند جامعه را از انحرافات اخلاقی نجات دهد.
وی ادامه داد: سه رویکرد مهم طلایه داران، یاران معروف و یادآوران در رویکرد امر به معروف و نهی ازمنکر وجود دارد و باید با برنامه ریزی هماهنگ این فرهنگ حسینی و اصیل را در کشور نهادینه کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: امسال هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقارن یافته است و باید از رویکرد معنوی برای گسترش و ترویج اسلام ناب بهره گرفت.
وی تصریح کرد: آحاد جامعه نسبت به تفکر تذکر زبانی و احیای معنویت در جامعه باید تلاش کنند و امر به معروف و نهی از منکر رویکردی ارزشمند برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر برای اجرا شدن نیازمند مصداق سازی است و باید با اطلاع رسانی دقیق برای اجرای این طرح تلاش شود، امسال در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان بیش از ۹۰ عنوان برنامه برگزار می شود.
در این نشست مسوولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان از جمله حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارشی از عملکرد و راهبردهای این ستاد در اجرای این فریضه دینی مباحثی مطرح کردند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی ایران اول تا هفتم محرم، هفته گرامیداشت احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
۷۳۳۹/۶۱۰۳ خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد