تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 18:57
کد خبر : 126396

اعمال ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

اعمال ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور این محدودیت‌ها از ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه تا پایان روز جمعه ۵ شهریور ماه در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور این محدودیت‌ها از ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه تا پایان روز جمعه ۵ شهریور ماه در مبادی ورودی ۶ گانه استان به اجرا درآمد.

وی افزود: بر همین اساس ورود و تردد هرگونه خودروی غیر بومی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع بوده و رانندگان در صورت تخلف از این قانون در شهرهای قرمز روزانه یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار میرزایی، خاطر نشان کرد: تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و رانندگان خودروهای متخلف ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کنترل‌های فیزیکی و سیستمی در کلیه محورهای درون و برونشهری استان، اضافه کرد: تردد بار و مسافر در این مدت مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید به صورت یک سوم انجام شود.

سردار میرزایی تصریح کرد: خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع بوده و تمامی خودروهای غیر بومی ظرف ۲۴ ساعت آینده باید نسبت به خروج از شهرهای مقصد اقدام کنند.

میرزایی اظهار داشت: همه مجوزهایی که تا قبل از ۲۴ مرداد ماه از سوی هر مرجعی صادر شده است براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل بوده و صرفاً مجوزهایی که از این تاریخ به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم برای ضرورت و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

وی در خصوص فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، گفت: تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ مردادماه باز و آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با تاکید بر خودداری از سفر در این ایام که موجب ایجاد بار ترافیکی در محورها به هنگام برگشت خودروهای متخلف خواهد شد از مردم خواست به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس دلتا کرونا و برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده به دستورات ستاد ملی کرونا اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد