تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 11:44
کد خبر : 126186

سپاه و بسیج سیستان و بلوچستان تمام قد در میدان مقابله با کرونا هستند

سپاه و بسیج سیستان و بلوچستان تمام قد در میدان مقابله با کرونا هستند

– اخبار استانها – سردار احمد شفاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، با اشاره به اینکه خطاب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقابله بل کرونا هم مسئولین و هم مردم بودند، اظهار داشت: یکی از تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و سایر ظرفیت‌های نیروهای مسلح

– اخبار استانها –

سردار احمد شفاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، با اشاره به اینکه خطاب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقابله بل کرونا هم مسئولین و هم مردم بودند، اظهار داشت: یکی از تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و سایر ظرفیت‌های نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کرونا است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این بار هم با تمام توان آماده‌ایم تا در محورهای مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح “شهید حاج قاسم سلیمانی” در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان باشیم. در دوره قبلی اجرای این طرح پنج هزار و ۵۰۰ بیمار بعد از شناسایی توسط همکاران بسیجی ما به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان معرفی شده و خدمات درمانی دریافت کردند.

عادی‌انگاری کرونا مهمترین معضل سیستان و بلوچستان/ طرح «شهید سلیمانی» با فوریت احیا شود“طرح شهید سلیمانی” با هدف بیماریابی و کاهش ورودی بیمارستانها مجدداً اجرا می‌شودمشکل کمبود دوز دوم واکسن برکت در سیستان و بلوچستان برطرف شد

وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته ۲۸ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توسط مجموعه سپاه و بسیج در استان توزیع شده و ۱۴۰ هزار وعده غذای گرم نیز طبخ و توزیع شده است. در دوره جدید، تشکیل قرارگاه استانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت استانداری و عضویت شخص فرماندار ضرورت دارد.

سردار شفاهی تصریح کرد: تحلیل علمی و آسیب‌شناسی گام‌های قبلی طرح شهید سلیمانی و تقویت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود. در مجموع سپاه و بسیج تا هر زمان نیاز باشد در میدان حضور همه‌جانبه خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد