تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 11:42
کد خبر : 126180

سرداران رسانه‌ای جامعه را در مسیر الهی‌شدن رهنمون می‌سازند

سرداران رسانه‌ای جامعه را در مسیر الهی‌شدن رهنمون می‌سازند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی در بازدید از خبرگزاری تسنیم به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، اظهار داشت: بحمدالله رسانه‌های استان و خبرگزاری‌ها در حوزه نماز

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی در بازدید از خبرگزاری تسنیم به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، اظهار داشت: بحمدالله رسانه‌های استان و خبرگزاری‌ها در حوزه نماز و اعتقادات، به خوبی عمل می‌کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خبرگزاری‌ها چندین سال است با ستاد اقامه نماز در انتشار اخبار همراه هستند و تسنیم گاهی از ما در این عرصه جلوتر بوده است.

کریمی با تاکید بر تلاش خبرنگاران تسنیم در حوزه نماز، فرهنگ و اعتقاد، گفت: قطعا یکی از مهمترین کارهای رسانه علاوه بر پوشش سایر اخبار، انتشار اخبار حوزه‌های مذهبی است که امری بسیار تاثیرگذار به ویژه در قشر جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: سرداران حقیقی فضای مجازی و فضای رسانه‌ای خبرنگارانی هستند که می‌توانند در مسیر عبادی و الهی شدن، جامعه را رهنمون کنند. در این حوزه خبرگزاری تسنیم استان با ستاد اقامه نماز همراهی مطلوبی دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از ابتدای امسال مسابقات تولید متن و محتوا با موضوعات مختلف در حوزه نماز برگزار شده که در اعیاد و شهادت ائمه دنبال شد و متن محتوایی در اختیار علاقمندان به نماز قرار داده شد. در ماه محرم یک متن محتوایی با عنوان “ظهر انتظار” از این هفته در اختیار مردم خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت ماه محرم، مسابقه سوگواری عاشورایی برگزار می‌شود،گفت:  این مسابقه، دومین سوگواره نماز عاشورایی است که در قالب‌های کلیپ، پاور پوینت، متن محتوایی، شبکه‌های اجتماعی و نشریه الکترونیکی و…. در حوزه نماز به ویژه نماز عاشورا برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام: نذر‌ تولید محتوای عاشورایی در فضای مجازی برگزار می‌شودمیزگرد|چالش‌های حوزه خبر و خبرنگاری / افراد تصمیم‌گیر در حوزه رسانه نگاه دقیق و دغدغه‌مند ندارند‌فرمانده سپاه استان کردستان: رسانه‌ها برای مبارزه با فساد و آسیب‌های اجتماعی ‌گام بردارند

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: یک فراخوان علمی، تحقیقی و فرهنگی ویژه حوزه‌های علمیه با موضوع نماز و ظهر عاشورا نیز از برنامه‌های دیگری است که در ماه محرم اجرایی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد