تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 - 16:20
کد خبر : 126040

مسؤولان شهری توجه جدی‌تری به جلسات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند/ با تحول مدیریتی، مشکلات اقتصادی و فرهنگی حل می‌شود

مسؤولان شهری توجه جدی‌تری به جلسات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند/ با تحول مدیریتی، مشکلات اقتصادی و فرهنگی حل می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام و توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام و توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی، با اشاره به بهره‌گیری از زیارت عاشورا، اظهار کرد: زیارت عاشورا حدیث قدسی از سوی پروردگار عالم است و دعاهای آن سبک زندگی اسلامی را به انسان آموزش می‌دهد.

وی گفت: هدف از قیام عاشورا انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای احیای دین خداست و موظف هستیم که با دین شناسی، دین یاوری و دین باوری، دین اسلام را همراهی کنیم و خیرخواهی عمومی نسبت به جامعه داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه از دولت جدید این مطالبه را داریم که با بدحجابی و بی‌حجابی، سگ گردانی و با این پدیده‌های شوم در جامعه که موجب سلب برکت از جامعه و زندگی مردم شده است برخورد کند، افزود: از مهم‌ترین معروف‌ها در مجالس حسینی با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دست دادن و استفاده از ماسک است.

جوکار با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، بیان کرد: باید آرایش دفاعی مناسب و جدید با ویروس کرونا داشته باشیم و مسؤولان شهرستان هم جلسه ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند چرا که جان مردم در گرو تصمیمات آن‌ها است.

وی تاکید کرد: موج جدید رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه باید راه‌اندازی شود و ابتکارات و کارهای جدید انجام شود و نذورات حسینی را به سمت کمک به نیازمندان و محرومان سوق داد تا با سربلندی و سرافزاری از این مرحله عبور کنیم.

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با وضعیت نامناسب فضای واکسیناسیون و همکاری مسؤولان در رفع مشکلات مراکز تجمیعی، گفت: سوله سوم در روزهای آینده به دو مرکز فعلی اضافه خواهد شد و مصلی نماز جمعه و در صورت نیاز مساجد نیز آمادگی برای ارائه خدمات برای واکسیناسیون را دارند و گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردم، اجتماعی و مردم نهاد نیز به مجموعه بهداشت و درمان کمک کنند.

جوکار ضمن یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم به ویژه شهید یداللهی شهید مدافع حرم، بیان کرد: شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت تربیت یافتگان مکتب حسینی هستند و ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت مرهون درس‌هایی است که از امام حسین علیه السلام آموخته‌اند، همچنین آزادگان سرافراز نماد ایستادگی و پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ نمونه‌ای از عدم مقاومت و تکیه به آمریکا بود که با جدایی از مردم و روحانیت با شکست مواجه شد و باید از این مسئله درس گرفت که هر جا در مقابل دشمن کوتاه آمدیم با شکست روبرو خواهیم شد.

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با تصویر منتشر شده از دیدار سفیر جدید انگلیس و روسیه افزود: دستگاه دیپلماسی کشور باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهد و باید با حرکت دیپلماتیک فعال با این قضیه برخورد کند تا این گستاخی‌ها تکرار نشود.

جوکار بیان کرد: اولویتی که امروز مردم از دولت آیت الله رییسی انتظار دارند ، برنامه ریزی برای تحول اقتصادی است اما تا تحول مدیریتی ایجاد نشود نمی‌توان توقع تحول اقتصادی و فرهنگی و دیگر عرصه‌ها را داشت.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد