تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 20:51
کد خبر : 125928

پاسخ سردار شیخی به یک شایعه

پاسخ سردار شیخی به یک شایعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمدعلی شیخی از فرماندهان به نام و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس استان فارس است. وی از همرزمان شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی،  شهید بزرگوار حاج عبدالرسول استوار محمودابادی و از همرزمان سردار بزرگوار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمدعلی شیخی از فرماندهان به نام و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس استان فارس است.

وی از همرزمان شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی،  شهید بزرگوار حاج عبدالرسول استوار محمودابادی و از همرزمان سردار بزرگوار جعفر اسدی، از فرماندهان صاحب‌نام و برجسته سپاه پاسداران استان فارس بوده و نقش به‌سزایی در عرصه دفاع مقدس همچنین نقش مهمی در ایجاد امنیت در حوزه خلیج فارس داشتند.

سردار محمدعلی شیخی، برادر دو شهید سرافراز در دفاع مقدس و خود از نیروهای با سابقه در آن دوران دفاع مقدس با حضور موثری در غرب کشور و سپس حضور در ادامه ماموریت سپاه در ایجاد زیرساخت‌های نظامی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس ایران بود.

گفتنی است حاصل تلاش‌های فرهنگی ایشان تاسیس بیش از ۴۰ مدرسه تحت عنوان موسسه آموزشی راهیان کوثر در فارس می‌باشد و تلاش در توسعه حرم امامزاده سیدمحمد قصرالدشت نیز بیانگر نیت خیرایشان در ایجاد یک پایگاه فرهنگی مذهبی قوی در شرق شیراز است.

با این سبقه ارزشمند، چندی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر جلسه خصوصی ایشان با شهردار سابق شیراز  منتشر شد که  وی در این راستا جوابیه‌ای صادر کرده است.

در متن این جوابیه آمده است: در هفته‌ای که در کربلای معلی دعاگوی همشهری‌های عزیز بودم، ظاهراً در فضای مجازی مطلبی  پیرامون ملاقات بنده با آقای اسکندرپور، شهردار شیراز منتشر شد که نیاز است بگویم موضوع ملاقات پیرامون توسعه حرم امامزاده سیدمحمد(ع) قصرالدشت بود که از دو سال پیش در جریان است و برداشت‌های نادرست دیگران زاییده پیش‌فرض‌های ذهنی ایشان بوده است. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد