تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 10:09
کد خبر : 125825

مطالبه‌گری بسترساز توسعه و پیشرفت هر جامعه است

مطالبه‌گری بسترساز توسعه و پیشرفت هر جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در همایش شهرستانی تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در حال حاضر چیزی که در گذشته ضد ارزش بود در جامعه ارزش شده و لازم است که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در همایش شهرستانی تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در حال حاضر چیزی که در گذشته ضد ارزش بود در جامعه ارزش شده و لازم است که هوشیار باشیم تا خدای ناکرده منکرات همه سطوح جامعه را در بر نگیرد.

وی تصریح کرد: همه ما در قبال احیای فریضتین مسئول هستیم و باید برای نهادینه کردن آن  وقت بزاریم و برای به سرانجام رساندن این امر ضروری در اسلام نیازمند انجام کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی است.

رستم‌پور با تاکید بر اینکه مسئول وظیفه سنگینی دارد افزود: مسئول در قبال مسئولیتی که قبول کرده است باید مورد بازخواست قرار گیرد و در برابر مردم نیز  پاسخگو باشد چون هدف از قبول مسئولیت چیزی جز خدمت به مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: وقت‌شناسی معروف بزرگی است که باید همه مسئولیت و مجموعه تحت امر آن رعایت کنند چون وقت ما متعلق به مردم است و مردم هم قدردان زحمات مسئولین خدمت‌گذار هستند.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه ادامه داد: ترویج فریضتین یک مساله دینی و شرعی است و این برگرفته از دین مبین اسلام است و هدف عمده انقلاب‌ها در کشورهای اسلامی احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اظهار داشت: ملت فهیم ایران اسلامی همواره پای نظام و انقلاب خود استفاده‌اند و اگر کم کاری صورت گرفته از ‌طرف مسئولین است و برای جبران آن نیازمند کار جهادی و تلاش بیشتر است.

رستم‌پور بیان کرد: در جامعه‌ای که مردم مطالبه‌گر باشند پیشرفت و ترقی در انتظار آن جامعه است ولی هستند افرادی که نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی‌تفاوت هستد و قطعا بی‌تفاوتی آفتی است که جامعه ما را گرفتار کرده است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر جامعه به حرکت‌های جهادی و مدیران تلاشگر و خدمت‌‌گزار نیاز دارد تا در گام نخست رضایت خداوند و در ادامه رضایت مردم بدست آید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد