تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 13:37
کد خبر : 125498

تعامل و همکاری دستگاه‌ها با صنایع تولیدی افزایش یابد

تعامل و همکاری دستگاه‌ها با صنایع تولیدی افزایش یابد

اسحاق شهبازی در این بازدید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و اظهار کرد: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای رفع مشکلات آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. وی افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری رفع کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل

اسحاق شهبازی در این بازدید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و اظهار کرد: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای رفع مشکلات آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری رفع کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل و همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این بازدید بیان کرد: برخی از مشکلات صنایع با تعامل و همراهی دستگاه‌های مربوطه حل می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در راستای جهش تولید حداکثر همکاری را داشته باشند.

حسین نامور عنوان کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها است، همه باید برای رفع مشکلات حوزه تولید دست به دست هم دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و مدیرکل بازرسی استان بوشهر، دریافت برخی مجوزها برای تولید، رفع مشکلات بانکی و تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین خواسته‌های تولیدکنندگان بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد