تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 17:11
کد خبر : 124985

اعتبار مدیران ارشد و میانی کشور به ولایت‌مداری آنها است

اعتبار مدیران ارشد و میانی کشور به ولایت‌مداری آنها است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی امروز در همایش از ولایتمداری نظری تا عملی که در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به ویژگی سخن حق

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی امروز در همایش از ولایتمداری نظری تا عملی که در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به ویژگی سخن حق و قاطع در آیه ۷۰ و ۷۱ سوره احزاب اظهار داشت: سخن حق چهار ویژگی دارد که شامل، مطابق با واقع باشد، سخن لغو و بیهوده نباشد، نامشروع نباشد و در  آخر فساد انگیز نباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید داشت: اگر سخنان همگی با این چهار ویژگی تطبیق شود خداوند به اعمال و کارهای برکت داده و گناهانمان آمرزیده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ولایی ایران از سال ۴۲ به بعد که راه خود را پیدا کرده و به صورت واحد و متحد تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه علیه حکومت طاغوت قیام کردند، هرگز از حمایت ولایت دست برنداشتند.

غدیر تجلی امامت و ولایت / چرا ولایت فقیه ‌”حقیقت استمرار غدیر” در طول تاریخ ‌ا‌ست‌؟امام جمعه موقت شهرکرد: دور شدن از رهبران دینی افراد را مقابل ولایت فقیه و انقلاب قرار می‌دهدجلیلی افزود: در دفاع مقدس از جمله آزادسازی خرمشهر و حصر آبادان کسانی بودند که دل در گرو ولایت گذاشتند و جان خود را در راه ولایت فدا کردند.

وی با اشاره به ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود و وی به واسطه ولایتمداری و اخلاص توانست کارهای بزرگی در جهان اسلام انجام دهد و محبوب دلها شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تنها فرمانده ای که جاذبه بسیار بالایی داشت و مردم او را با اسم کوچک می شناختند حاج قاسم بود و تقوا و تمسک به ولایت آل الله در میدان عمل، بصیرت‌شناسی، امام‌شناسی و دشمن‌شناسی، روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، رسیدگی به مستضعفان و سرکشی از خانواده شهدا جزو صفاتی بود که حاج قاسم را بزرگ و خاری در چشم دشمنان اسلام کرد.

جلیلی اظهار داشت: اعتبار مدیران ارشد و میانی کشور به ولایت‌مداری آنها است و تا زمانی که در راه ولایت حرکت می‌کنند، مردم از آنها حمایت خواهند کرد.

نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) در پایان تاکید کرد: دولتمردان و نمایندگان مجلس بدانند که اگر می خواهند کشور را در مسیر پیشرفت ببرند باید در مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد