تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 19:49
کد خبر : 124875

یک شهید و ده‌ها زخمی در حملات نظامیان صهیونیست به نابلس

یک شهید و ده‌ها زخمی در حملات نظامیان صهیونیست به نابلس

– اخبار بین الملل – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فلسطینی شهاب از حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در «بیتا» در جنوب نابلس خبر داد. منابع بیمارستانی فلسطینی امروز جمعه اعلام کردند که یک فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان

– اخبار بین الملل –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فلسطینی شهاب از حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در «بیتا» در جنوب نابلس خبر داد.

منابع بیمارستانی فلسطینی امروز جمعه اعلام کردند که یک فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در این منطقه شهید شده است. هویت این فلسطینی «عماد علی دویکات» ۳۷ ساله بوده است.

رسانه‌های گزارش دادند که در درگیری‌های امروز در شهرک بیتا در جنوب نابلس دست کم ۵۷ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

حضور ۴۰ هزار فلسطینی برای اقامه نماز در مسجد الاقصی 

منابع فلسطینی اعلام کردند: حدود ۴۰ هزار فلسطینی  برای اقامه نماز در مسجد الاقصی حضور یافتند. 

اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که فلسطینی‌ها در میان تدابیر شدید امنیتی و حضور نظامیان صهیونیست نماز خود را اقامه کردند. 

از سوی دیگر دهها نفر از ساکنان قدس اشغالی در محله «بطن الهوی» در شهرک «سلوان» در  جنوب مسجد الاقصی دست به تحصن زدند.

تحصن کنندگان بر مخالفت با ویرانی منازل این محله از سوی صهیونیست‌ها تاکید کردند.

سرکوب اسیران فلسطینی

کانون اسیر فلسطین اعلام کرد که وضعیت بند ۳ زندان صهیونیستی «عسقلان» به دنبال سرکوب اسرای فلسطینی محبوس در این بند به دست ماموران صهیونیستی متشنج شد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که اسرای فلسطینی در زندان عسقلان خواستار بسته شدن بند ۳ که یک بند امنیتی است و انتقال تمامی اسرای این سلول به بند دیگر شدند.

در این بیانیه می خوانیم که رنج و محنت‌های اسرای فلسطینی در عسقلان به تازگی تشدید یافته است، این اقدام پس از آن صورت گرفت که مدیریت این زندان تعداد زیادی از بازداشت شدگان موقت را به این زندان انتقال داد.

هشدار حماس درباره انحراف خطرناک ساف

جنبش مقاومت اسلامی حماس انحراف خطرناک اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» وزیران و مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین و نشست آنان با مقامات صهیونیستی با هدف عادی سازی روابط را محکوم کرد.

حماس اعلام کرد که این نشست ها تمامی ارزش‌های ملی را زیر سوال می‌برد و احساسات ملت فلسطین و اسرا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و مجروحان را جریحه دار می‌سازد و تمامی رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت فلسطین و مقاومت سلحشورانه این ملت در برابر اشغالگران صهیونیست را بی‌ثمر می‌گذارد.

در این بیانیه آمده است که این نشست‌ها یک انحراف خطرناک به شمار می‌رود و ملت فلسطین هرگز چنین چیزی را نمی‌پذیرد، ملتی که بی وقفه به ایثارگری‌ها و رشادت آفرینی‌های خود ادامه می‌دهد.

حماس از تمامی قشرها و طیف‌ها و نهادها و جریان و گروه‌های مبارز فلسطین خواست تا به مقابله با جریان صهیونیست زده «ساف» برخیزند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد