تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 22:59
کد خبر : 124774

اقامه نماز جمعه با محدودیت‌های کرونایی در شهرهای فارس

اقامه نماز جمعه با محدودیت‌های کرونایی در شهرهای فارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور با بیان این مطلب افزود: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، نماز جمعه در تمام شهرهای زرد اقامه  می‌شود. وی اضافه کرد: نماز جمعه فردا در شهرهایی که وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند، در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور با بیان این مطلب افزود: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، نماز جمعه در تمام شهرهای زرد اقامه  می‌شود.

وی اضافه کرد: نماز جمعه فردا در شهرهایی که وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند، در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار خواهد شد.

حاجی پور بیان داشت: شهرستان‌های شیراز، آباده، ارسنجان، استهبان، سپیدان، فسا، مرودشت، جهرم، خفر، داراب، زرین‌دشت، کوه‌چنار، کازرون، کوار، خنج، لارستان، گراش، لامرد، زرقان، ارسنجان، پاسارگاد، بیضا، سرچهان، نی‌ریز، ممسنی، فیروزآباد، قیر و کارزین، خرامه و بختگان در شمار شهرستان‌های وضعیت قرمز است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس اظهار داشت: چهار شهرستان نیز در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان  هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: همچنین نمازجمعه این هفته شهر شیراز در شبستان حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد