تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 15:31
کد خبر : 124529

تجلیل از نفر برتر مسابقات اذان کشوری در شهرستان لنده

تجلیل از نفر برتر مسابقات اذان کشوری در شهرستان لنده

مراد مرادی پور در مراسم  تجلیل از نفر برتر مسابقات اذان کشوری اظهار کرد:برگزاری مسابقات قرآنی در ترویج فرهنگ معنویت و پیروی از راه اهل بیت (ع)، توسعه وترویج فرهنگ قرآنی، تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان، رشد و پرورش استعداد دانش ‎آموزان، استعدادیابی و استعدادپروری چهره‌های قرآنی تاثیرقابل چشمگیری دارد. وی بیان کرد:تعالیم و آموزه‌های دینی

مراد مرادی پور در مراسم  تجلیل از نفر برتر مسابقات اذان کشوری اظهار کرد:برگزاری مسابقات قرآنی در ترویج فرهنگ معنویت و پیروی از راه اهل بیت (ع)، توسعه وترویج فرهنگ قرآنی، تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان، رشد و پرورش استعداد دانش ‎آموزان، استعدادیابی و استعدادپروری چهره‌های قرآنی تاثیرقابل چشمگیری دارد.

وی بیان کرد:تعالیم و آموزه‌های دینی حامل مفاهیم و درس‌هایی است که باعث آرامش  روح و جسم انسان می‌شود.

مسئول نهاد وآبادانی پیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد: باید در فضایی شاد و امیدآفرین به فرزندان نماز خواندن را بیاموزیم و آنان در تداوم بر اقامه نماز تشویق کنیم زیرا توسط نماز می‌توانیم مفاهیم دینی را انتقال دهیم، نهادهای فرهنگی باید در این راستا به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا در پایان از امین صالحی دانش آموز برتر نفر اول کشوری مسابقات اذان تجلیل شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد