تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 1:34
کد خبر : 124033

توییت جالب باشگاه لورکوزن/ سردار به بوندس لیگا می‌رود؟+عکس

توییت جالب باشگاه لورکوزن/ سردار به بوندس لیگا می‌رود؟+عکس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه لورکوزن در صفحه توییتر خود از یک خرید جدید خبر داد. خریدی که بسیاری معتقد هستند که «سردار آزمون» خواهد بود.  باشگاه آلمانی در صفحه رسمی خود به شکلی جالب نوشت که خریدی جدید در راه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه لورکوزن در صفحه توییتر خود از یک خرید جدید خبر داد. خریدی که بسیاری معتقد هستند که «سردار آزمون» خواهد بود. 

باشگاه آلمانی در صفحه رسمی خود به شکلی جالب نوشت که خریدی جدید در راه است و این خبر به زودی منتشر می‌شود. پس از انتشار این پست، بسیاری نظر دادند که خرید جدید لورکوزن ستاره ایرانی خواهد بود.

رسانه‌های آلمانی و روسی نیز عنوان کردند که احتمال انتقال ستاره ایرانی به بوندس لیگا بسیار افزایش یافته و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی برای ستاره کشورمان رخ خواهد داد.

امروز کیکر گزارش داد که شرط انتقال آزمون به لورکوزن این است که مهاجمی از این تیم فروخته شود. به احتمال زیاد با توجه به این توییت، رفتن آلاریو به سری‌آ قطعی شده است. (صحبت‌های مدیر ورزشی لورکوزن را در اینجا بخوانید)

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد