تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 16:43
کد خبر : 123984

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه هشتم مردادماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه هشتم مردادماه چه گفتند؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(هشتم مردادماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد. امام جمعه بیله سوار: اولویت دولت جدید، انتخاب کابینه قوی  و انقلابی باشد. حجت الاسلام جابر عزیزی، امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(هشتم مردادماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه بیله سوار: اولویت دولت جدید، انتخاب کابینه قوی  و انقلابی باشد.

حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با انتقاد از عملکرد امور خارجه دولت اظهار کرد: دولت دوازدهم فرصت‌های بسیاری را به‌دلیل گرده زدن مسائل داخلی و خارجی به برجام از بین برد.

وی افزود: مسأله مدیریت، مسأله تخصصی است و دولت دوازدهم در انتصاب مدیران در سراسر کشور از قائده تخصص‌گرایی استفاده نکرد که همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرد.

امام جمعه بیله سوار تخصص‌گرایی و جوان‌گرایی را راه‌حل رفع مشکلات فعلی دانست و بیان کرد: باید شایسته سالاری در دولت مردمی و انقلابی در اولویت قرار گیرد و تمامی نیروها باید از بین جوانان مومن انقلابی انتخاب شوند تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه‌ها باشیم.

وی از کم لطفی دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی نیز گلایه کرد و گفت: بودجه‌های تخصیصی به نهادهای فرهنگی بسیار اندک بود که انتظار می‌رود دولت مردمی و انقلابی به مساله فرهنگ در کشور اهمیت بیشتری دهد.

عزیزی به اقدامات و توطئه‌های دشمنان نظام و به‌ویژه گروهک تروریستی منافقین علیه نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: گروهک ضد انقلاب از اول انقلاب تاکنون دست از توطئه و دسیسه بر نداشته و امروز مردم ما باید آگاهانه توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایند.

وی در پایان از رزمایش مواسات و همدلی سپاه ناحیه بیله سوار در دهه امامت و ولایت تقدیر و تشکر کرد و گفت: سپاه در تمامی صحنه‌ها همواره حاضر است و اولویت خود را رفع محرومیت در شهرستان مرزی بیله سوار قرار داده است.

امام جمعه شهرستان خلخال: واگذاری معادن شن و ماسه و فعالیت آن آرامش مردم خلخال را تهدید می‌کند/ نظارت بر قیمت در بازار خلخال وجود ندارد

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به واگذاری بیش از ده‌ها معدن شن و ماسه در شهرستان خلخال در مسیرهای مختلف در کنار دست روستاها اظهار کرد: واگذاری معادن شن و ماسه و فعالیت آنها آرامش مردم منطقه را از بین برده و زندگی مردم را تهدید می‌کند.

وی به رویکرد گردشگری منطقه خلخال و آب هوای سالم آن  اشاره کرد و افزود: متاسفانه فعالیت  معادن شن و ماسه مشکلات عظیمی برای اهالی منطقه در مسیرهای ارتباطی برای اهالی منطقه ایجاد کرده به‌طوری‌که انفجار روزهای اخیر موجب هراس در روستاهای منطقه شده است.

امام جمعه خلخال بیان کرد: با واگذاری معادن به صورت غیرمنطقی، کارشناسی نشده و عدم نظارت بر آن و  فعالیت این واحدها  دیگر گردشگری در منطقه  خلخال مفهومی ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال به شهادت شهید شیخ فضل الله نوری و مبارزه این عالم بزرگوار با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمنان هیچ وقت مبارزات مردم غیور را برنتافته و برای مقابله با آن دست به هر جنایتی زده‌اند.

وی افزود: دشمنان در منطقه همواره به دنبال ایجاد تفرقه برای رسیدن به منافع خود بوده‌اند که باید با آگاهی و بصیرت بیشتر در مقابل توطئه‌های آنان ایستاد.

امام جمعه خلخال با اشاره به ورود مهمانان و مسافران از مناطق مختلف کشور به شهرستان خلخال و وضعیت قرمز منطقه از عدم نظارت بر بازار و قیمت‌های افسار گسیخته و کذایی انتقاد کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد: دشمنان از اتحاد مسلمانان در هراسند/ توزیع آب در بین کشاوزران عادلانه باشد

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: واقعه غدیر خم، تداوم خط نبوت و عظیم‌ترین عید مسلمانان جهان است.

وی غفلت از حقیقت دین و اجازه سوء استفاده به دشمن از این غفلت‌ها را عامل ایجاد ناامنی در دنیای اسلام دانست و افزود: کسانی که سنگ غرب را به سینه می‌زنند، باید به اقدامات دشمنان و غرب در دوران گذشته توجه کنند.

امام جمعه پارس آباد بیان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی مقابله با نظام سلطه است و از این‌رو استکبار، صهیونیست‌ها و استعمارگران از قدرت اسلام و اتحاد و انسجام و اجتماعات مسلمین وحشت دارند.

باقری بنابی با اشاره به گرانی کالاها و اجناس تاکید کرد: گرانی‌های کاذب و غیرحقیقی و کمبود برخی کالاها در این شرایط سخت سبب گلایه‌مندی شدید مردم شده است.

وی به کمبود آب در پارس آباد انتقاد کرد و گفت:  توزیع آب در بین کشاوزران و زارعین منطقه به صورت عادلانه بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر: توجه به توان داخلی تنها راه رفع مشکلات کشور

حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مشگین شهر، غدیر را تکمیل کننده تمامی فداکاری‌ها وایثارگری انبیای الهی دانست و اظهار کرد: راه انبیای الهی با غدیر استمرار پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به توان داخلی در رفع مشکلات کنونی افزود: از دولت منتخب انتظار می‌رود با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع نماید.

امام جمعه شهرستا نیر: رفع مسائل اقتصادی بن بست ندارد/ ساخت ایران با فرم جهادی میسر است

حجت الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در مذاکرات اخیر وین، آمریکا گستاخانه به دنبال گنجاندن  نظرات تحمیلی خود با مواضع مکر و فریب بود تا مثل گذشته  بتواند در دخالت‌های بعدی، درباره اصل برجام  و مسائل موشکی و منطقه‌ای دخالت کند.

وی افزود: مذاکرات اخیر وین تجربه بسیار مهمی بود چراکه این مذاکرات مواضع کاملا عنادآمیز، ناجوانمردانه و خباثت آلود آمریکایی را نشان داد.

امام جمعه شهرستان نیر بیان کرد: در طول هشت سال گذشته کاملا مشخص شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم باید با رونق تولید و توجه به تولید ملی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کند و با برنامه‌های میان مدت و بلند مدت ضمن برطرف کردن مشکلات اقتصادی فعلی با استفاده از سرمایه عظیم جوانان نخبه متعهد و متخصص در جهت رفع مشکلات بیکاری، گرانی و رکود و تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشد.

نعمتی با بیان اینکه در مسائل اقتصادی بن بست وجود ندارد، تاکید کرد: دولت برای موفقیت اقتصادی و رونق تولید در کشور باید از ظرفیت بازار همسایگان خارجی استفاده کند تا با بهرمندی از ظرفیت‌های موجود در حداقل‌ترین زمان ممکن به اهداف مد نظر برسد.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه ساخت ایران با فرم جهادی میسر است، اظهار کرد: این کار با روحیه انقلابی امکان پذیر است و مسؤولان باید به سمت مشکلات بروند و منتظر نمانند که مشکلات به سمت آنها بیاید.

وی به مسؤولان دولت آینده  نیز توصیه کرد که در عزل و نصب‌های مدیران، شایسته سالاری، تعهد و تخصص، ولایتمداری و روحیه جهادی و انقلابی و اصل خدمتگذاری به مردم را در نظر بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد