تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 11:44
کد خبر : 123842

نماز جمعه فردا در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود/الزام به رعایت پروتکل‌ها

نماز جمعه فردا در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود/الزام به رعایت پروتکل‌ها

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: فردا جمعه ۸ مردادماه نماز جمعه در همه نقاط استان برگزار می‌شود. وی گفت: در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود. این مسئول با بیان اینکه نماز جمعه از این

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: فردا جمعه ۸ مردادماه نماز جمعه در همه نقاط استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت شیوه‌نامه ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نماز جمعه از این پس برگزار می‌شود، گفت: با شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در مقطعی تعطیل شد طبق مصوبه ستاد کرونا، تعطیلی نماز جمعه نداریم اما نماز با شرایط خاص برگزار می‌شود.

عبودی عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا نماز جمعه در مناطق قرمز در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۰ نمازگزار برگزار شود،در مناطق نارنجی هم با حضور ۱۰۰ نفر و در فضای باز برگزار شود اما طی جلسه‌ای با حوزه علوم پزشکی اعلام کردیم با توجه به گرمای هوا زمینه برای برگزاری نماز در فضای آزاد وجود ندارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلوبه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقرر شد نماز‌های جمعه در خود مصلی‌ها با رعایت مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس؛ سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه فردا ۸ مردادماه یاسوج حجت‌الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان است که به مناسبت سالروز تشکیل نهاد نماز جمعه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد