تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 10:33
کد خبر : 123678

مردم تضییع حقوق بیت‌المال توسط مسئولان را گزارش دهند/ برخورد جدی ستاد امر به معروف با خاطیان

مردم تضییع حقوق بیت‌المال توسط مسئولان را گزارش دهند/ برخورد جدی ستاد امر به معروف با خاطیان

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از جمله مسائلی که مورد توجه و پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است جلوگیری از تضییع بیت‌المال و برخورد با مدیرانی و مسئولانی است که به این موضوع بی‌توجهی کنند. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از جمله مسائلی که مورد توجه و پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است جلوگیری از تضییع بیت‌المال و برخورد با مدیرانی و مسئولانی است که به این موضوع بی‌توجهی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مصادیق تضییع بیت‌المال استفاده از خودروی دولتی در انجام امور شخصی بوده که به تازگی به یکی از مدیران استانی که چنین تخلفی را داشت از سوی ستاد تذکر داده شد و به دلیل عذرخواهی و ابراز پشیمانی این مدیر از افشای نام آن خودداری کردیم.

اصلاح جامعه در گرو حساس شدن مردم به رفتار مسئولان است

وی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند که مدیران در صورت داشتن خودروی شخصی برای ورود به محل کار از خودروی دولتی استفاده نکنند زیبنده نیست که مدیران استفاده شخصی از خودرو دولتی داشته باشند و با توجه به رویکرد جدید ستاد امر به معروف مبنی بر نظارت بر مسئولان در صورت وصول چنین گزارشاتی از سوی مردم با جدیت پیگیر چنین موضوعاتی خواهیم شد.

احمدی با بیان اینکه وقتی جامعه ما اصلاح می‌شود که مردم نسبت به عملکرد مسئولان حساسیت پیدا کنند، گفت: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده سو رفتار یا تضییع بیت‌المال توسط مسئولان سریعا ستاد استان را مطلع کنند تا برای ریشه‌کن کردن هرگونه فساد و تخلف در حوزه مدیران اقدام لازم صورت پذیرد.

حمایت قضایی و معنوی ستاد از آمران به معروف و ناهیان از منکر

وی تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد مردم متوجه شوند که اگر کسی ماسک نزند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند باعث بیماری سایرین و آسیب به جامعه خواهد شد لذا اقدام به تذکر کردند که این حساسیت باید در بقیه منکرات نیز نمود پیدا کرده و مردم در مورد بقیه آسیب‌ها نیز تذکر دهند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمام افرادی که در صورت مواجهه با منکر و تخلف به ویژه در حوزه مسئولان اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند مورد حمایت قضایی و معنوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قرار خواهند گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد