تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 7:54
کد خبر : 11496

ثبت سه گروه نمایشی در گناباد/ فیلم«قنات» ساخته می شود

ثبت سه گروه نمایشی در گناباد/ فیلم«قنات» ساخته می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا مهدوی مقدم صبح پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل اداره ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد اظهارکرد: سیاست اداره ارشاد گناباد برای کارکردن با فعالین فرهنگی و هنرمندان ،انگیزه دادن به آنهاست و اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا مهدوی مقدم صبح پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل اداره ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد اظهارکرد: سیاست اداره ارشاد گناباد برای کارکردن با فعالین فرهنگی و هنرمندان ،انگیزه دادن به آنهاست و اینکه به دغدغه‌های آنها توجه شود، شاید درد خاصی از آنها دوا نکرده باشم ولی توانسته ام بار فکری و دغدغه های خاصی که از قدیم داشتند را کاهش دهم تا با روحیه نشاط و سرگرمی بتوانند به فعالیت خودشان ادامه دهند.

مهدوی در رابطه با برگزاری هفته فرهنگ گناباد گفت: علاوه بر اینکه هفته فرهنگ و هنر در گناباد برگزار خواهد شد، هفته فرهنگ و هنر را در منطقه با همکاری شهرستانهای همجوار نیز برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری بزرگداشت «خواجه اختیار» منشی گنابادی در دستور کار این اداره قرار دارد و هدف ما این است که در سطح ملی ویا منطقه ای آن را برگزار کنیم زیرا وی یکی از مفاخر این منطقه است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد گفت :بیشتر کارهای این اداره امسال پژوهشی است و در حال حاضر لغات و اصطلاحات و ضرب المثل های گنابادی در حال جمع آوری است که این کار زمانبر است و پژوهش درباره حجاب و فعالیت های مرحوم بهلول گنابادی و نامه های محرمانه در دوره رضاشاه که درباره کشف حجاب است تحت عنوان پژوهش حجاب در حال آماده سازی است و چاپ مجموعه آثار از هنرهای تجسمی به صورت کتاب و مجموعه آثار داستانهای کوتاه که حداقل تا پایان امسال دو کتاب از آثار هنرمندان گنابادی چاپ خواهد شد.

مهدوی اضافه کرد که برای اولین بار در گناباد بعد از ۷ سال سه گروه نمایشی به ثبت رسیده است که این کار زمان بر بوده و مجوز فعالیت آنها داده می شود که سالانه از وزارتخانه حمایت مالی می‌شوند.

وی در رابطه با موفقیت های بین المللی در حوزه فیلمسازی و انجمن سینمای جوان گفت: حداقل ۳ فیلم از آثار این انجمن به جشنواره های بین المللی راه یافته است . اولین فیلم مستند درباره قنات در حال انجام است که مراحل ساخت قنات را با اشعار فردوسی نشان می دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد