تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 16:52
کد خبر : 122912

نماز جمعه، مهمترین رسانه نظام و صدای مردم است/ تمام صندوق‌های مورد اعتراض انتخابات شورای شهرقدس بازشماری شود

نماز جمعه، مهمترین رسانه نظام و صدای مردم است/ تمام صندوق‌های مورد اعتراض انتخابات شورای شهرقدس بازشماری شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی و بندگی خالصانه پروردگار و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی و بندگی خالصانه پروردگار و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار کرد: اسلام بر عبادت جمعی مانند نماز جماعت، نماز جمعه، نماز عیدین و حج که نمادی از انسجام مسلمین هستند، توصیه دارد و بر نماز جمعه به دلیل بیان خطبه‌ها که بخشی از نماز است تاکید بیشتر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در نماز جمعه ارکان معنوی، اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی مانند حج به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: مهمترین تریبون متعلق به نماز جمعه است و شکوه و اقتدار عظمت اسلام در نمازجمعه تجلی پیدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با تاکید بر تعظیم شعائر الهی در ماه ذی‌الحجه افزود: کاندیداهایی که برای انتخابات هزینه‌های بالایی در تبلیغات داشتند لازم است در ایام دهه ولایت و امامت و اکرام نیازمندان نیز هزینه کنند و به مردم در این دارالشهدا و دارالمومنین نیز خدمت کنند.

وی با اشاره به شعار نماز جمعه امسال با عنوان «نماز جمعه همیشه مردمی، همیشه انقلابی» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و مهمترین رسانه و صدای مردم بوده و این جایگاه برای مردم ایجاد فرصت گفت‌وگو کرده و موجب دسترسی مردم به مسئولین است.

حجت الاسلام جوکار در ارتباط با عملیات مرصاد، آخرین عملیات رزمی دفاع مقدس گفت: انسجام میان ارتش، سپاه و بسیج توطئه دشمنان را نابود کرد و مردم نقش برجسته‌ای در این عملیات داشتند.

وی درخصوص مشکلات خوزستان گفت: مسؤولین در حق خطه‌ قهرمان که در دفاع مقدس و همه صحنه ها خوش درخشید، کوتاهی کردند و دولت جدید باید مسؤولینی که در این سال‌ها به مشکلات خوزستان رسیدگی نکردند به اشد مجازات برخورد کند.

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: ایجاد آشوب‌های اخیر در کشور نقشه دشمن است که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و بصیرت مردم این فتنه به نتیجه نرسید.

وی گفت: پشت صحنه این آشوب‌ها شبکه اینترنشنال سعودی است که در روزهای جابجایی دولت در ایران، دسیسه‌هایی داشته و مردم در عین مطالبه گری باید نسبت به این آسیب‌ها و فتنه ها آگاه باشند.

حجت الاسلام جوکار در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: پرونده انتخابات شوراهای اسلامی در برخی شهرها بسته نشده و در شهرستان قدس اعتماد مردم به انتخابات آسیب دیده و با توجه به اینکه خرید و فروش رای جرم است، از دستگاه قضایی انتظار داریم با خریداران رای به اشد مجازات برخورد کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت صندوق‌های رای را در مرحله اول ۱۰ درصد و در مرحله دوم ۴۰ درصد باز شماری کردند و با توجه به تغییراتی که در شمارش آرا به دست آمد، از مسؤولین استان و مرکز تقاضا داریم به خواسته به حق کاندیداها و مردم توجه کرده و صندوق های مورد اعتراض را بازشماری کنند تا پاکی انتخابات در جمهوری اسلامی به مردم ثابت شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد