تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 15:21
کد خبر : 122865

مصائب کشور ناشی از مدیریت لیبرال‌هاست

مصائب کشور ناشی از مدیریت لیبرال‌هاست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه، نمازجمعه را بهترین مرکز برای تقوای سیاسی، اخلاقی و اجتماعی دانست و گفت: نمازجمعه در قرآن یاد خدا شمرده شده و دستور داده شد برای شرکت در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه، نمازجمعه را بهترین مرکز برای تقوای سیاسی، اخلاقی و اجتماعی دانست و گفت: نمازجمعه در قرآن یاد خدا شمرده شده و دستور داده شد برای شرکت در آن بشتاید و همه کسب و کارتان را به خاطر آن تعطیل کنید. 

وی افزود: نمازجمعه یک امر تشریفاتی و یک نماز عادی نیست، بلکه مرکز هدایت و بصیرت و قرارگاه فرهنگی شهر است که هم مواضع نظام و امام مسلمین را تبیین می‌کند، هم مشکلات و مطالبات و گرفتاری‌های مردم را به مسئولین گوشزد می‌کند.

خطیب نماز جمعه ساوه در ادامه با تبریک اعیاد قربان و غدیر، نفی سکولاریسم را یکی از پیام‌های غدیر دانست و گفت: گفتمان دنیای غرب که متاسفانه بر جهان اسلام هم سایه افکنده، گفتمان سکولاریسم و تز جدایی دین از سیاست است، اما در حادثه غدیر خداوند متعال با نصب امیرالمومنین به عنوان ولی امر مسلمین و امام جامعه برای اجرای دین، گفتمان سکولاریسم را نفی کردند و توامان بودن دین و سیاست را اثبات کردند که مهمترین دستاورد امام و انقلاب اسلامی احیاء گفتمان غدیر بود. 

وی اسلام ولایی، اسلام ناب و مورد پسند خدا و همچنین حاکمیت الهی را از دیگر پیام‌های غدیر دانست و افزود: متاسفانه گفتمان دنیای معاصر لیبرالیسم مبتنی بر اومانیسم و الحاد است که آخرین نسخه ایده آل انها دموکراسی است و این جاهلیت غرب، تکرار همان جاهلیت عرب و بت پرستی جدید است. 

امام جمعه ساوه در ادامه خطبه‌ها با تاکید بر اینکه راه دادن و سپردن مناصب و مقامات به لیبرال ها، غرب زده و غرب گداها یک انحراف و اشتباه بزرگ است، اظهار کرد: مشکلات کشور از مدیریت غربگراها و لیبرالهاست لذا باید افرادی که باعث این مشکلات هستند شناسایی و از مسئولیت برداشته شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: گرانی‌ها، آسیب‌های اجتماعی، ناکارآمدی و مصائب کشور ناشی از مدیریت لیبرال‌هاست. هر جا مدیریت جهادی داشتم و از رهبری اطاعت کردیم پیشرفت کردیم و  هر جا به فرمان و نصیحت رهبری عمل نکردیم یا کار به دست لیبرال‌ها افتاد گرفتار شدیم. 

وی یک نمونه از مدیریت لیبرال  دولت فعلی را، وضعیت کرونا و اشتغال و فاجعه اقتصادی و بحران خوزستان و سیستان دانست و افزود: مصائب خوزستان انباشته شده از سوء مدیریت و ناکارآمدی چند ساله است، فقط هم آب نیست و چند سال است فریاد می‌زنند که فاضلاب در خانه آنها، ریزگردها در حلق آنها، کمبود و نارسایی آب برای شرب، کشاورزی و دامداری است با اینکه بیشتری منابع ثروت طبیعی و ملی در آنجا و از آنجاست. 

خطیب نماز جمعه ساوه افزود: مردم خوزستان هم مردم شریف، انقلابی و عاشق اهل بیت (ع)هستند که در ۸ سال دفاع مقدس در خط مقدم بودند و در تشییع جنازه مطهر شهید سلیمانی چه حماسه ای آفریدند اما اعتراض آنها به بی کفایی مسئولان حق طبیعی آنهاست. 

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه این حجم از بحران‌ها در دوره انتقال دولت خیلی محل تامل است، گفت: موج سواری ضد انقلاب، تجزیه طلب‌ها و اجنبی‌ها و براندازان، لاشخوری است و از صف مردم خوزستان جداست. همه مواظب باشند شعار قومیتی و هنجار شکنی را با بصیرت انقلابی خود خنثی کنند. 

امام جمعه ساوه با بیان اینکه نباید به به ضد انقلاب فرصت عرض اندام داد خاطرنشان کرد: عذرخواهی سیاسی برخی سران فتنه دیروز و امروز که خودشان عامل اصلی این مصیبت در احداث سد گتوند بودند و بیانیه صادر کردن آنها همراه با دشمنان و براندازان و فرار به جلو است. 

وی اضافه کرد: حرف مردم را نه تنها الان بلکه باید قبل از آنکه به حد انفجار برسد باید شنیده شوند این حق مردم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد