تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 13:50
کد خبر : 122795

ضرورت توجه دولت جدید به بیکاری جوانان

ضرورت توجه دولت جدید به بیکاری جوانان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین دشت با اشاره به اینکه تا آغاز به کار دولت جدید تنها دو هفته دیگر باقی مانده است، اظهار کرد: در دولت جدید باید به دغدغه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین دشت با اشاره به اینکه تا آغاز به کار دولت جدید تنها دو هفته دیگر باقی مانده است، اظهار کرد: در دولت جدید باید به دغدغه اصلی مردم که بیکاری جوانها ست توجه ویژه بشود.

وی افزود: در حال حاضر مسأله اصلی مردم معیشت طبقات ضعیف جامعه است که زیر بار فشارهای اقتصادی قامتشان خمیده است.

حجت الاسلام دروند پور بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی تاکید و گفت: گرانی‌های افسار گسیخته ناشی مافیای وارداتی است که کمر تولید داخلی را شکسته است و همین امر باعث افزایش چندین برابری قیمت همه کالاها و اجناس شده است.

امام جمعه شهرستان زرین دشت یکی دیگر از مسائلی که باعث رکود تولید و از بین رفتن خلاقیت‌های نخبگان در کشور می‌شود را القای یاس و نومیدی در جامعه دانست و متذکر شد: مسأله اصلی مردم سیاست‌های غلطی است که فلان جوان مبتکر را که می‌تواند کار انجام بدهد مأیوس می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت تصریح کرد: بهترین راهکار حل مشکلات کشور ارائه رویکرد خلاق محور و تحول‌خواهی است که از مسیر تحقق دولت جوان حزب اللهی عملیاتی می‌شود.

دروند پور یادآور شد: در ایجاد تحول در کشور بدون‌شک نقش قوه مجریه بی‌بدیل است ازاین‌رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی یک ضرورت غیرقابل انکار است.

او ادامه داد: ایجاد تحول در کشور با به کارگیری جوانان و استفاده از فکر نو و ایده‌های منحصر به فرد آنان است، زیرا هم نیرو و توان جوانی در چنته دارند و هم صاحب ایده‌های نوین و هم جسارت در اقدام و عمل دارند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک اعیاد قربان تا غدیر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص تعطیلی آئین انسان ساز حج و کم کاری آل سعود بدلیل تأثیر کرونا ابراز کرد: سیاستهای حاکم بر حرمین شریفین بی تأثیر در غربت بیت الله الحرام نیست، چراکه حج یک واجب قطعی است و نباید به‌راحتی تعطیل شود.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان زرین دشت ادامه داد: تعطیلی حج از تعطیلی زیارت اربعین و نمازهای جماعت و جمعه بسی دردناک‌تر و رنج‌آورتر است زیرا که آن‌ها همه مستحبات‌اند و حج یک واجب الهی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرین دشت با یادآوری اینکه بیش از یکسال و نیم از بیماری کرونا می‌گذرد و زمینه فراهم شدن نسبی مقابله با آن فراهم شده، تاکید کرد: حکام آل سعود که صدها میلیارد دلار را هزینه دخالت در کشورهای منطقه و پادویی سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا و صهیونیسم کرده‌اند، آیا نمی‌توانند با اندکی هزینه شرایط حضور بهتر و بیشتر حجاج را با اتخاذ راهکارهای هوشمندانه به‌کار بگیرند تا این واجب الهی به‌این روزهای دردناک دچار نشود؟

او در خاتمه با تاکید بر جایگاه نماز جمعه و ضرورت مشارکت مردم در این نماز انسان ساز اضافه کرد: برپایی نماز جمعه هم بعد عبادی هم بعد سیاسی آنچنان ارزشمند است که مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرمایند اگر دستگاه امامت جمعه و نمازهای جمعه از انقلاب گرفته شود یقیناً به انقلاب لطمه‌ای سخت خواهد خورد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد