تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 13:19
کد خبر : 122788

آیت‌الله علم‌الهدی: احسان به پدر و مادر از مصادیق تقوای عملی است

آیت‌الله علم‌الهدی: احسان به پدر و مادر از مصادیق تقوای عملی است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول در ارتباط با تقوای عملی در ارتباطات بود؛ مکرر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول در ارتباط با تقوای عملی در ارتباطات بود؛ مکرر عنوان کردم که مقام معظم رهبری امر فرمودند که توصیه و سفارش به تقوا در خطبه‌ها باید در ارتباط با جریان زندگی روزمره مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تقوا در مقام عمل است که ارزش دارد و برحسب دستور ایشان در ارتباط با تقوای عملی در مسائل مختلف زندگی در خطبه اول بحث کردیم و سخن در تقوای عملی در ارتباط با والدین بود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: در ارتباط با پدر و مادر این تقوا باید به صورت عملی از سوی فرزندان اجرایی شود. ارتباط با والدین در قالب نکاتی دقیق در قرآن کریم تبیین شده است.

این خبر تکمیل می‌شود…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد