تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 10:22
کد خبر : 122684

نماز جمعه کاشان فردا اقامه نمی‌شود

نماز جمعه کاشان فردا اقامه نمی‌شود

– اخبار استانها – علیرضا کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به وضعیت قرمز شهرستان کاشان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان کاشان و به منظور حفظ سلامتی نمازگزاران اقامه عمومی نماز جمعه در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان فردا یکم مردادماه لغو شد. وی با

– اخبار استانها –

علیرضا کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به وضعیت قرمز شهرستان کاشان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان کاشان و به منظور حفظ سلامتی نمازگزاران اقامه عمومی نماز جمعه در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان فردا یکم مردادماه لغو شد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه فردا با ظرفیت محدود اقامه می‌شود، افزود: از تمامی گروه‌های حساس، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان تقاضا داریم که در نماز جمعه شرکت نکنند و نمازگزاران موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

فریضه نماز جمعه استان اردبیل برگزار می‌شودنماز جمعه در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر برگزار نمی‌شودنماز جمعه در تمامی پایگاه‌های خراسان رضوی اقامه می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه اقامه نماز جمعه توسط آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان انجام می‌شود، ابراز داشت: با توجه به شرایط موجود و به منظور حفظ سلامت نمازگزاران اقامه نماز جمعه در حداقل زمان صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهتر شدن شرایط و قطع زنجیره انتقال شاهد اقامه عمومی نماز جمعه کاشان باشیم، گفت: سرویس‌دهی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان نیز در این روز صورت نمی‌پذیرد عموم شهروندان جهت استماع خطبه می‌توانند به رادیو کاشان و  صفحه رسمی سفیر ولایت مراجعه کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد