تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 11:31
کد خبر : 122604

نماز عید قربان ورزشکاران مسلمان در دهکده المپیک

نماز عید قربان ورزشکاران مسلمان در دهکده المپیک

– اخبار ویژه نامه‌ها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعدادی از ورزشکاران مسلمان حاضر در دهکده بازی‌های المپیک توکیو، صبح روز عید قربان، نماز عید را در محوطه باز دهکده به جماعت خواندند. ورزشکاران مسلمان برخی کشورها در اقدامی که مورد توجه سایر

– اخبار ویژه نامه‌ها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعدادی از ورزشکاران مسلمان حاضر در دهکده بازی‌های المپیک توکیو، صبح روز عید قربان، نماز عید را در محوطه باز دهکده به جماعت خواندند.

ورزشکاران مسلمان برخی کشورها در اقدامی که مورد توجه سایر ورزشکاران دهکده المپیک توکیو قرار گرفت، در کنار هم و با لباس‌‎های متفاوت کشورهای مختلف نماز عید سعید قربان را به جماعت قرائت کردند که این رویداد در گزارش‌های تصویری بسیاری از رسانه‌‎های جهان از دهکده المپیک دیده شد.

همزمان با برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی و با پیش بینی مسئولان برگزاری مسابقات، مساجد سیار ویژه مسلمانان در بخش‌‎های مختلف شهر توکیو پیش بینی شده  است و همچنین با هماهنگی مراکز اسلامی ژاپن غذای حلال در اختیار ورزشکاران مسلمان قرار می‌گیرد.

انتخاب نایب‌رئیس جدید کمیته بین‌المللی المپیک

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد