تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1400 - 11:38
کد خبر : 122356

نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی شهراست

نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی شهراست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جاجرم، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سنخواست که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص پنجم مردادماه سالگرد تشکیل نماز جمعه اظهار کرد: نهاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از جاجرم، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سنخواست که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص پنجم مردادماه سالگرد تشکیل نماز جمعه اظهار کرد: نهاد فرهنگی نماز جمعه با کم‌ترین هزینه بیشترین بازخورد را در بین مردم دارد.

وی بر اهمیت نماز جمعه تاکید کرد و گفت: نماز جمعه در جنگ نرم و جنگ فرهنگی یک قرارگاه است و این قرارگاه محل برنامه‌ریزی و خنثی کردن نقشه دشمنان است.

امام‌جمعه شهر سنخواست با اشاره به شرایط فعلی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا، و برپایی نماز جمعه در برخی از شهرها، تصریح کرد: سلامتی انسان از مهمترین ضرورت‌های اسلام است که همه وظیفه داریم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به هشدارهای بهداشتی مسوولان و متخصصان توجه کنیم.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد: برای رفع بلاها باید ارتباط معنوی خودمان را با خداوند متعال محکم کنیم و با تضرع از خداوند بخواهیم که این ویروس منحوس را از جامعه بشری ریشه‌کن کند.

علی اصغر شکوری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی جاجرم نیز در این جلسه گفت: نماز جمعه شاخصی تاثیرگذار در جامعه است که نقش مهمی در مهندسی فرهنگی دارد، تریبون نماز جمعه یکی از تاثیرگذارترین منابع برای نفوذ در قلوب مردم است و این ظرفیت نعمت و فرصتی است که در اختیار ائمه جمعه قرار دارد.

در ادامه اعضا به ارائه نظرات و یشنهادات خود در راستای دستور کارهای ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر سنخواست پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد