تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 12:30
کد خبر : 122164

برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای افزایش خدمات رسانی در مرز مهران

برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای افزایش خدمات رسانی در مرز مهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حمید فهیمی راد صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اصلی ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در اربعین را در مرز مهران دانست و گفت: علاوه بر زوار ایرانی از مرزهای شرقی در مرزهای پاکستان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حمید فهیمی راد صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اصلی ترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در اربعین را در مرز مهران دانست و گفت: علاوه بر زوار ایرانی از مرزهای شرقی در مرزهای پاکستان در میرجاوه و دوقارون در افغانستان زوار بسیاری برای اربعین داریم.

وی گفت: مظلوم ترین زوار دوستان پاکستانی هستند که با مصافت طولانی برای زیارت اربعین حضور می‌یابند و وقتی برای این سفر می آیند بیش از دو ماه سفرشان طول می‌کشد.

سردار فهیمی راد افزود: در مرز دوقارون تایباد و افغانستان هم زوار بسیار زیادی برای مراسم اربعین می آیند، مرز آستارا را هم امسال باید در نظر بگیریم و در مرزهای برای استقبال از زوار اربعین برنامه ریزی شده است.

دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت: عمده فعالیت‌های آستان در ایلام و مهران است، اگرچه در شلمچه و کرمانشاه هم موکب آستان برقرار است و خدمات به زوار ارائه خواهیم داد.

سردار فهیمی راد بیان کرد: در عراق ۲۰ موکب آستان قدس برپا می‌شود، با توجه به اینکه اربعین امسال در فصل گرمای هوا در مهران خواهد بود نیازسنجی می‌شود و امکانات بیشتری در مرز ایجاد می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد