تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 12:07
کد خبر : 122160

۳۱ درصد پرونده های متقاضیان طلاق به سازش ختم شد

۳۱ درصد پرونده های متقاضیان طلاق به سازش ختم شد

زهره اکرمی در مورد آسیب های اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار فارس از ابرکوه ضمن اشاره به ثبت ۹۵ مورد مشاوره طلاق در یکسال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه آمار این پدیده اجتماعی در یکسال گذشته ۲۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.   رئیس اداره بهزیستی ابرکوه

زهره اکرمی در مورد آسیب های اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار فارس از ابرکوه ضمن اشاره به ثبت ۹۵ مورد مشاوره طلاق در یکسال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه آمار این پدیده اجتماعی در یکسال گذشته ۲۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.  

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه تصریح کرد: هفتاد درصد از معلولان تحت پوشش بهزیستی ابرکوه متأهل بوده و برگزاری دوره های مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره از سوی کارشناسان اورژانس اجتماعی این اداره و همچنین سازمان‌های مردم نهاد( سمن ها) برای آنان در جهت کاهش پدیده طلاق برگزار می شود که بسیار موثر است.

اکرمی تقویت اورژانس اجتماعی، ایجاد خط تلفن ۱۲۳ خدمات سیار اورژانس و پایگاه‌های خدمات را بخشی از فعالیت‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و تأکید کرد: خدمات بسیار مفیدی در زمینه های آموزش، مشاوره، سلامت روان جامعه، زنان و کودکان، معلولان، سالمندان و توانمندسازی از سوی سازمان بهزیستی به جامعه هدف ارائه شده و همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: از تعداد هزار و ۳۲۶ معلولان در ابرکوه، ۳۴ درصد آنان ذهنی و روانی، ۲۵ درصد جسمی حرکتی، یک درصد گفتاری و بقیه با سایر انواع معلولیت‌ها مواجه هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد