تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 18:37
کد خبر : 121833

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی در هفته عفاف و حجاب

برگزاری بیش از ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی در هفته عفاف و حجاب

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رعایت حجاب در جامعه اسلامی از ارزش‌های اصلی بوده و از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن جلوگیری می‌کند. وی با اشاره به اینکه زنان حضوری فعال و سازنده در اجتماع دارند، گفت: حضور باعفت بانوان در اجتماع نه تنها موجب آرامش زن می‌شود، بلکه این آرامش

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رعایت حجاب در جامعه اسلامی از ارزش‌های اصلی بوده و از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زنان حضوری فعال و سازنده در اجتماع دارند، گفت: حضور باعفت بانوان در اجتماع نه تنها موجب آرامش زن می‌شود، بلکه این آرامش در اجتماع و روابط اجتماعی هم نمایان می‌شود.

مسئول کمیته عفاف و حجاب بهار ادامه داد: به همین منظور در راستای تقدیر از بانوان محجبه شاغل در اصناف، ادارات و آرایشگاه‌های اسلامی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اعضای کمیته عفاف و حجاب در اصناف و ادارات و آرایشگاه‌های شهرستان حضور یافتند و از بانوان محجبه با اهدای شاخه‌های گل و بسته‌های فرهنگی تقدیر کردند.

کتابی اصل افزود: نمایشگاه مد و لباس به همت کمیته عفاف و حجاب با غرفه‌های متنوع در شهرستان بهار دایر شده است، این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تبیین حجاب اسلامی و الگوی ایرانی‌، اسلامی در حال فعالیت است.

وی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب با غرفه‌های عرضه چادر به نرخ دولتی و لباس‌های پوشیده، دوخت نیم بهای چادر، پاسخ به شبهه، عرضه اقلام و محصولات فرهنگی، عروسک‌های محجبه و قبول سفارشات آتلیه و عکس اداری با تخفیف ویژه برای عموم، مردم پذیرای بازدیدکنندگان است.

مسئول کمیته عفاف و حجاب بهار اظهار کرد: در راستای بزرگداشت مقام و منزلت زن مسلمان و پاکدامن، برنامه‌های متنوع از جمله کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت نقش زن مسلمان در اسلام، نشست بصیرتی و کرسی آزاد اندیشی حول محور حجاب و اردوهای تفریحی، اهدای کمک جهیزیه در راستای تشویق به ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های جوان بی بضاعت و توزیع سبد معیشتی به نیازمندان در این هفته انجام شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد