تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 18:07
کد خبر : 121827

آغاز دوره تخصصی امر به معروف با حضور ۱۵۰ مبلغ روحانی استان مرکزی

آغاز دوره تخصصی امر به معروف با حضور ۱۵۰ مبلغ روحانی استان مرکزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عباسی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اراک اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری بین نهادهای فعال در حوزه فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عباسی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اراک اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری بین نهادهای فعال در حوزه فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تفاهمنامه ای را در سه عرصه پیگیری می‌کنند.

وی افزود: عرصه نخست این تفاهمنامه توانمندسازی نیروهای مؤثر فرهنگی است که در فضای استان مرکزی فعالیت می‌کنند. عرصه دوم تولید محتوای فرهنگی مورد نیاز جامعه است و سومین عرصه نیز حضور نیروهای مبلغ و آمران به معروف در عرصه‌های ترویجی و فعال شدن در محیط‌های مختلف عمومی و کار میدانی است.

آغاز دوره تخصصی امر به معروف با حضور ۱۵۰ مبلغ روحانی استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر توافق و همکاری در سه عرصه تربیت، تولید و ترویج بیان کرد: امروز گام اول دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه تربیت و توانمندسازی منابع انسانی متخصص در استان آغاز می‌شود که ویژه روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای استان، مدیران پایگاه‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان و امامان محله است.

عباسی با اشاره به شرکت ۱۵۰ نفر از مبلغان روحانی استان در این دوره، گفت: این دوره در ۲۰ جلسه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهیه و تدوین شده است که مبلغین در آن با مباحث تخصصی امر به معروف و نهی از منکر مانند مبانی، ضرورت‌ها، راهکارها و راهبردها و مسائلی که جامعه ما در بحث نظارت همگانی با آن مواجه است، آشنا می‌شوند.

وی با تشکر از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به دلیل طراحی و اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: امیدواریم مبلغین تخصصی که دوره اول را می‌گذرانند ۲ گام بعدی را در سال جاری شروع کنند و در بحث تولید محتوا و میدانی ورود جدی و ملموس داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد