تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 15:04
کد خبر : 121770

تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی تهران

تاسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا مرادی حقگو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان قضائی از تأسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی استان تهران خبر داد. سرپرست معاونت منابع انسانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا مرادی حقگو، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران در نشست شورای معاونان قضائی از تأسیس شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی قضائی استان تهران خبر داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران در این نشست گفت: در راستای برنامه‌های اجرایی سال جاری، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، شعبی از این شورا در شهرستان‌های دماوند، پردیس و ری، شهریار، فیروزکوه، پیشوا و پاکدشت تأسیس خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر سایر شهرستان‌ها و دادگاه‌های بخش استان تهران نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند که هماهنگی‌های لازم برای اجرای این مهم در دست اجراست.

مرادی حقگو در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در جهت استفاده و بهره مندی از توانمندی و قابلیت‌های آنان با هماهنگی و تعامل مبادی ذیربط از دیگر اقدامات این معاونت است که طی نشست‌های متعدد و با حضور معاون نظارت و بازرسی، حفاظت و اطلاعات، مسئول ارزشیابی قضات و معاون قضائی رئیس کل در حال پیگیری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد