تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 8:56
کد خبر : 121659

مجلس طرح‌های اثربخشی در حوزه کشاورزی داشته است

مجلس طرح‌های اثربخشی در حوزه کشاورزی داشته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، محمدشفیع ملک‌زاده درباره اجرای طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس در این دوره تمام تلاش خود را به کار گرفتند که یک سری طرح‌های موفقیت‌آمیز و اثربخشی را در بخش کشاورزی به مجلس ارائه دهند که مصوبه بگیرند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، محمدشفیع ملک‌زاده درباره اجرای طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس در این دوره تمام تلاش خود را به کار گرفتند که یک سری طرح‌های موفقیت‌آمیز و اثربخشی را در بخش کشاورزی به مجلس ارائه دهند که مصوبه بگیرند و برای اجرا عملیاتی کنند. رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: به‌عنوان نمونه طرح شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی دستاورد بسیار خوبی برای بخش کشاورزی دارد.
وی افزود: تأکید بسیاری روی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی است، اما این طرح یکسری آسیب‌ها و ضعف‌هایی دارد که باید موردبررسی قرار گیرد و تا جایی که اطلاع دارم این طرح در ۳۶ موضوع ارائه‌شده و همه موارد را بررسی کردیم و پیشنهادات خود را به مجلس داده‌ایم، ولی هنوز در بعضی از موارد با مجلس و کمیسیون کشاورزی دستگاه‌های دیگر به‌شدت راجع به موضوعات این طرح جروبحث داریم. ملک‌زاده بیان کرد: برای رفع مشکلات  مرتب در جلسات حضور داریم و پیشنهادات خود را مطرح می‌کنیم و امیدواریم نمایندگان نیز دقت داشته باشند و کمک کنند. رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: به‌عنوان‌مثال یکی از موضوعات این طرح با عنوان صدور مجوزها است. که صدور مجوزها را به علت اینکه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی رونق پیدا کند و همه استقبال کنند باید این بروکراسی را به حداقل برسانیم به‌جای استعلام‌های غیرضروری که وجود دارد سعی کنیم به‌کار رونق دهیم تا تسهیل گری ایجاد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد