تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 3:36
کد خبر : 121379

تقویت عفت‌مداری منجر به تحکیم خانواده‌ها می شود/حجاب و عفاف بوسیله ادارات حل نمی‌شود

تقویت عفت‌مداری منجر به تحکیم خانواده‌ها می شود/حجاب و عفاف بوسیله ادارات حل نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، معصومه حکیمیان شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی دانشجویان دختر و پسر با موضوع حجاب و عفاف در سنندج، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف یکی از مباحث تاریخی است، اظهار کرد: در تمام طول

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، معصومه حکیمیان شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی دانشجویان دختر و پسر با موضوع حجاب و عفاف در سنندج، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف یکی از مباحث تاریخی است، اظهار کرد: در تمام طول تاریخ  بشریت بی‌حجابی ترویج شده است و از دوران حضرت آدم(ع) تا دوران پیامبر خاتم(ص) از حجاب و عفت دفاع شده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور به ماجرای خلقت انسان در بطن مادر و گمراه شدن انسان بوسیله  شیطان اشاره کرد و افزود: کسانیکه اخلاص داشته باشند شیطان نمی‌تواند آنها را گمراه کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم، اظهار کرد: جنگ اعتقادی و جنگ نرم طولانی‌ترین  و وسیع‌ترین جنگ عالم است.

به گفته حکیمیان، در طول تاریخ بشر نبرد حق و باطل جریان داشته و در یک سو انبیا و در سوی دیگر کافران قرار داشتند.

وی یادآورشد: رعایت حجاب الزاما محدود به اسلام نیست بلکه در دوران زرتشت و کتب اوستا به صراحت بر پوشش عفت‌مدار حجاب تاکید شده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به ترویج بی‌حجابی از سوی صهیونیزم بین‌الملل در جهان و شکستن حریم حجاب و عفاف از سوی زنان و‌ مردان در جامعه،  افزود: این مساله سبب افزایش  اعتیاد، طلاق، کاهش ازدواج، کاهش  جمعیت و کاهش تقید به حجاب و بی‌عفتی و بی‌تقوایی در جامعه شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی پیچیده و‌ مدرن صهیونیزم بین‌الملل در راستای حاکمیت خود بر جهان و ترویج مواد مخدر و بی‌بندوباری بوده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: حجاب و عفاف در جامعه بوسیله مسوولان ادارات حل نمی‌شود، بطوریکه در ۴۰ سال اخیر ابلاغیه‌ها و مصوبات زیادی در این راستا اعمال شده و نیروی انسانی زیادی در این حوزه فعالیت داشته‌اند.

وی با عنوان اینکه حل مساله بی‌حجابی در جامعه تنها به دست توانای ۸۰ میلیون ایرانی حل می‌شود و با بیان اینکه دانشجویان کنشگران جامعه محسوب می‌شوند، گفت: حضور این قشر فرهیخته جامعه در حوزه اجتماعی باید مخاطبان جامعه را تبدیل به کنشگر کند.

حکیمیان تغییر و اصلاح نگرش در زمینه تربیت نسل را ضروری برشمرد و گفت: ابعاد مختلف حجاب و عفاف باید در راستای اصلاح سبک زندگی به صورت جهانی، بین‌المللی و منطقه‌ای فکر و عمل کند.

به گفته وی، غفلت از حجاب و بی‌عفتی منجر به بروز بسیاری آسیب‌ها در جامعه شده است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: رسواکردن فتنه‌های دشمنان با ژست خیرخواهانه روشنگری و‌ تبیین شود.

وی داشتن استقلال و آزادی کشور را مرهون  سلامت جسم، روان و سلامت اخلاق مردم دانست.

حکیمیان خدامحوری، توجه به نبوت و معاد  را مبنای تربیت فرد مسلمان عنوان کرد و گفت:  افرادی که در زمینه حجاب و عفاف فعالیت می کنند باید با تاسی و الگوگیری از پیامبر مکرم (ص) حرکت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد