تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 12:58
کد خبر : 121238

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی معرفی شد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی معرفی شد

حجت الاسلام عبدل امروز ۲۱تیر ماه در جلسه تودیع و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: نماز جمعه قلب فرهنگی یک جامعه بوده و ساماندهی این وظیفه برعهده ائمه جمعه است. وی تصریح کرد: ائمه جمعه باید به خوبی و با بهره گیری از منویات

حجت الاسلام عبدل امروز ۲۱تیر ماه در جلسه تودیع و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: نماز جمعه قلب فرهنگی یک جامعه بوده و ساماندهی این وظیفه برعهده ائمه جمعه است.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه باید به خوبی و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری این وظیفه خطیر فرهنگی را به سرمنزل مقصود برسانند.

حجت الاسلام  عبدل خاطر نشان کرد: نماینده ولایت فقیه خط قرمز ما بوده و با بهره مندی از فرمایشات ایشان امیدواریم در گام دوم انقلاب بتوانیم با برنامه محوری به مردم خدمت کنیم. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی  اظهارکرد: با تشکیل هیات اندیشه ورز با همراهی جوانان انقلابی گام های مهمی در این سنگر فرهنگی انجام خواهیم داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا؛ در مراسمی رییس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی؛حجت الاسلام حسین خانی تودیع و رئیس جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدل معارفه شدند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد