تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 13:49
کد خبر : 120841

نماز جمعه قرارگاه وحدت و مدافع حقوق مردم است

نماز جمعه قرارگاه وحدت و مدافع حقوق مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، ظهر شنبه در نشست ستاد گرامیداشت سالگرد اقامه نمازجمعه به مناسبت فرارسیدن پنجم مرداد، اظهار کرد: خواسته‌های مردم در نماز جمعه مطرح می‌شود تا به گوش مسئولان برسد و این ویژگی بسیار قابل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، ظهر شنبه در نشست ستاد گرامیداشت سالگرد اقامه نمازجمعه به مناسبت فرارسیدن پنجم مرداد، اظهار کرد: خواسته‌های مردم در نماز جمعه مطرح می‌شود تا به گوش مسئولان برسد و این ویژگی بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اهمیت نمازجمعه در اول انقلاب اسلامی تاکنون و اعتماد مردم به این جایگاه، اظهار کرد: نماز جمعه طرف مردم است و امام جمعه ذره‌ای از حقوق مشروع و قانونی مردم عقب نشینی نخواهد کرد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه اعضای ستاد گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور در آستارا برای بازآفرینی هویت و نقش هدایتگری این آئین عبادی و سیاسی در این شهرستان مرزنشین و آشنایی بیشتر مردم با اثرات مثبت تریبون امام‌جمعه برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: نهاد نمازجمعه در شهرستان مرزی بندر آستارا همواره پویا بوده و منفعل نیست و در حال حرکت و تلاش است.

حافظ نیا، ادامه داد: خطبه‌های نماز جمعه همواره واکنش‌های دشمنان را در پی داشته و باعث هراس آنها می‌شود.

وی، گفت: در راستای گرامیداشت سالگرد اقامه نماز جمعه، شهر آذین بندی شده و با استقرار میز خدمت در فضای جانبی مصلای آستارا از فعالان ستاد نماز جمعه شهرستان و کادر بهداشت و سلامت تجلیل خواهد شد.

امام جمعه آستارا با اشاره به هفته عفاف و حجاب نیز گفت: متأسفانه وضعیت حجاب متناسب با ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در کشور ما نیست و بد حجابی قطعاً اثرات و تبعات منفی در جامعه ما خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد