تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 13:49
کد خبر : 120839

برنامه‌های حرم سوم برای سوگ جوادالائمه(ع)

برنامه‌های حرم سوم برای سوگ جوادالائمه(ع)

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت  امام جواد(ع)، نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از شامگاه شنبه ۱۹ تیرماه مراسم‌هایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز خواهد شد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، شامگاه شنبه ۱۹ تیرماه، مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت  امام جواد(ع)، نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از شامگاه شنبه ۱۹ تیرماه مراسم‌هایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز خواهد شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، شامگاه شنبه ۱۹ تیرماه، مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) همراه با مراسم سومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق، بنیانگذار جامعه روحانیت شیراز و پس از نماز مغرب و عشا در صحن و فضای باز حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

در این مراسم آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر سخنرانی، حجت‌الاسلام روشن تلاوت آیات وحی و حجت‌الاسلام احمدی مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

روز یکشنبه۲۰ تیرماه نیز که مصادف با سالروز شهادت آن حضرت است، مراسم سوگواری پس از نماز ظهر و عصر با مداحی حسین کاردان و پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام جاوید انجام می‌شود.

همچنین مسابقه اینترنتی «شکافندگان علم» به‌مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) و امام باقر(ع) از امروز آغاز و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن و شرکت در مسابقه به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) به آدرس Shahecheragh.ir/Mosabeghat مراجعه کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد