تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 17:21
کد خبر : 120742

کمبود پزشک و انحصار داروخانه در ماهنشان باید برطرف شود

کمبود پزشک و انحصار داروخانه در ماهنشان باید برطرف شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان با اشاره به روز ادبیات کودکان و با بیان اینکه ادبیات کودکان و نوجوانان فصلی هست که مغفول مانده و امر تربیت کودک و نوجوان را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان با اشاره به روز ادبیات کودکان و با بیان اینکه ادبیات کودکان و نوجوانان فصلی هست که مغفول مانده و امر تربیت کودک و نوجوان را رسالتی سنگین برای مسئولان دانست و به اهمیت تولیدات فرهنگی و ادبی برای کودکان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را خواستار شد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به کشف کودتای آمریکایی در پایگاه هوایی شهید نوژه در سال ۱۳۵۹ که کودتای که (نقاب) اسم رمز آنان بوده که با همکاری آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی و عناصر خود فروخته در ارتش و نیروهای متواری ساواک و گروه‌های ضد انقلاب و با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود، افزود: شکست این کودتا از الطاف خاصه الهی و کرامات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باعث رسوایی عاملین این جنایت مخصوصاً روحانیون دنیا زده و جاه‌طلب شد. 

وی با اشاره به بیستم تیر روز جهانی جمعیت و اشاره به خطر جمعیتی کشور تصریح کرد: خانواده‌های جوان باید برای فرزندآوری اقدام کنند و همچنین مسؤولین برای رفع موانع ازدیاد جمعیت برنامه‌ریزی دقیق انجام دهند.

 علی‌اکبری با اشاره به شهادت مظلومانه امام نهم حضرت امام جواد الائمه که به دستور معتصم عباسی انجام گرفت، ادامه داد: از علما و روحانیون و هیأت امنا و هیأت‌های مذهبی درخواست کرد که مراسم معرفت افزایی برای آن امام مظلوم برگزار کنند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها و تأکید بر ازدواج جوانان و الگوگیری از بهترین خانواده تشکیل شده در اسلام و رفع موانع ازدواج از طریق خانواده‌ها و مسؤولین گرامی را خواستار شد.

وی با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد علیه کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ و روز عفاف و حجاب ادامه داد: توجه به اهمیت حجاب و عفاف با استفاده از آموزه‌های قرآنی و پرهیز از ابراز نظر شخصی ضروری است.

علی‌اکبری با اشاره به تحولات منطقه و نیاز به هوشیاری کامل در مقابل دشمن بزرگ آمریکا تصریح کرد: در این رابطه لازم است که مسؤولان با توجه و آگاهی فریب نقشه‌های شوم آمریکا را نخورند.

 امام جمعه ماهنشان با اشاره به کمبود آب و مشکلات بوجود آمده برای شهر، شهرستان و روستاها ادامه داد: کاهش و حل این مشکل نیاز به تدبیر مسؤولین و همکاری مردم دارد.

وی با اشاره به خاموشی‌های ایجاد شده در شهرستان و خسارت‌هایی که کشاورزان و پرورش دهندگان ماهی متحمل می شوند، تصریح کرد: باید برای این مشکل تدبیری اندیشید. 

علی‌اکبری با اشاره به کمبود پزشک و همچنین داروخانه در سطح شهر ماهنشان، درخواست ایجاد مطب پزشکان و ایجاد دارو خانه در سطح شهر و خارج کردن انحصاری داروخانه‌ها از دست افراد را مطرح کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد