تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 9:55
کد خبر : 120474

سردار علیزاده: نیروهای انقلابی برای تحقق گام دوم به صف شوند

سردار علیزاده: نیروهای انقلابی برای تحقق گام دوم به صف شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد، سردار حسن علیزاده صبح امروز در جمع نیروهای مدافع حرم استان دارالعباده با بیان این‌که تجارب دفاع مقدس الگوی مناسبی برای پیشبرد اهداف نظام در شرایط کنونی است، اظهار کرد: نیروهای انقلابی باید امروز قوی تر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد، سردار حسن علیزاده صبح امروز در جمع نیروهای مدافع حرم استان دارالعباده با بیان این‌که تجارب دفاع مقدس الگوی مناسبی برای پیشبرد اهداف نظام در شرایط کنونی است، اظهار کرد: نیروهای انقلابی باید امروز قوی تر از دیروز حافظ ارزش‌های نظام و پاسدار اهداف انقلاب اسلامی ایران باشند.

وی تکلیف نیروهای انقلابی در شرایط کنونی را حساس و حائز اهمیت دانست و افزود: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و رفع دغدغه مردم باید اولویت اول مسئولان و دست‌اندرکاران در این نظام باشد.

فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: این حضور بیانگر ولایت مداری و دلبستگی ملت ایران به ارزش های انقلاب اسلامی است و باید قدر این مهم را دانست.

سردار علیزاده تلاش برای تحقق گام دوم انقلاب را ضروری دانست و تأکید کرد: تمام نیروهای انقلابی باید پای کار خدمت به مردم باشند و با تمام توان از دولت به نفع مردم حمایت کنند تا انشاالله از سختی‌ها عبور و هم افزایی درونی شرایط کشور را ساماندهی کنیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های بومی و نخبگان جوان ایرانی را لازمه پیشبرد اهداف دولت انقلابی دانست و بیان کرد: تبعیت محض از مقام معظم رهبری باید در دستور کار جدی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام قرار گیرد.

فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دستاوردهای مدافعین حرم در دفاع از مظلومان سوریه و عراق، گفت: گردان‌های فاتحین و مدافعین حرم سند افتخار جوانان انقلابی عصر کنونی هستند که با تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه قدرت ایمان و اراده را رخ جهانیان کشیدند.

سردار علیزاده بیان کرد: نیروهای انقلابی باید با وحدت و همبستگی به کمک دولت و مسئولان اجرایی رفته و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی هموار کنند.

وی در پایان نیروهای گردان فاتحین را شاگردان مکتب عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: مدافعین حرم در حقیقت مدافع حرمت، عزت و ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد