تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1400 - 15:54
کد خبر : 119682

رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت باشد

رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طاهری ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه تنها راه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در تقوای الهی است اظهار کرد: هر کس در راه خدا و رعایت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طاهری ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه تنها راه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در تقوای الهی است اظهار کرد: هر کس در راه خدا و رعایت تقوا قدم بردارد از تمام مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز، انسان را از ظلمت نجات می‌دهد و به سوی روشنایی و سعادتمندی رهنمون می‌سازد گفت: باید نسبت به اقامه نماز اول وقت در جامعه توجه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه سخنانش با تأکید بر لزوم حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع  اضافه کرد: مسوولان در هر جایگاهی در مقابل مردم و حل مسائل و مشکلات آنها مسئول هستند و باید در راستای خدمت صادقانه به رمدم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال پاداش بزرگی برای افرادی که گره از کار مردم بگشایند در نظر گرفته است گفت: یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه به توصیه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری است.

طاهری یکی از راهکارهای حل مشکلات معیشتی و اشتغالزایی جوانان را در برنامه‌ریزی و همراهی مسوولان، حمایت از تولید داخل و توجه به ظرفیت کشور برشمرد و خواستار توجه به این مهم شد.

وی ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران مقابله با کرونا در استان، از مردم خواست نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت همدان در پایان سخنانش گفت: مردم از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و در ریشه‌کن کردن این بیماری، مسوولان را یاری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد