تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 9:14
کد خبر : 119153

مختومه شدن ۲۶ هزار پرونده در دلیجان

مختومه شدن ۲۶ هزار پرونده در دلیجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از دلیجان، علیرضا ترابی صبح امروز در بازدید از مجتمع عظیم تولیدی صادراتی شهرستان دلیجان  همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این مجموعا از جمله شرکت‌های موفق و پیشتاز در عرصه تولید و اشتغال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از دلیجان، علیرضا ترابی صبح امروز در بازدید از مجتمع عظیم تولیدی صادراتی شهرستان دلیجان  همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه اظهار کرد: این مجموعا از جمله شرکت‌های موفق و پیشتاز در عرصه تولید و اشتغال زایی بوده و با تولید محصولات با کیفیت ایرانی و متنوع در سطح کشور و حتی خارج از کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: این شرکت توانسته است با مدیریت صحیح در شرایط خاص و تحریم‌های ظالمانه، ضمن کارآفرینی و افزایش تولیدات و تامین نیازهای صنایع زیردستی خود، فعالیت‌های خود را با قدرت و ایثارگرانه ادامه دهد و به صادرات محصولات خود نیز بپردازد.

  رئیس دادگستری شهرستان دلیجان با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۶ فقره پرونده قضایی سال گذشته به شعب دادگاه، دادسرا و شورای حل اختلاف دادگستری این شهرستان وارد شد، اظهار کرد: ۲۶ هزار و ۵۳۴ فقره پرونده در این مدت   در این حوزه قضایی مختومه شد.

ترابی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: توهین به اشخاص، حمل و نگهداری مواد مخدر، سرقت تعزیری، ضرب و جرح عمدی، رانندگی بدون پروانه، صدمات غیر عمدی ناشی از تصادفات رانندگی، تهدید، تخریب، افترا و کلاهبرداری از جرایم ارتکابی این شهرستان در سال گذشته بود. 

به گفته وی همچنین تامین خواسته، مطالبه وجه، مطالبه وجه چک، اعسار از پرداخت محکوم، درخواست صدور اجرائیه، مطالبه خسارت، طلاق به درخواست زوجه، مطالبه مهریه، اعسار از پرداخت هزینه دادرسی و مطالبه نفقه را به ترتیب ۱۰ خواسته نخست وارده به حوزه قضایی شهرستان دلیجان بوده است.

رئیس دادگستری دلیجان گفت: دیدگاه و جهد و تلاش خستگی ناپذیر مدیران و مسئولان این شرکت کم نظیر و ستودنی است، علی الخصوص در برهه فعلی که دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری سعی در ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی در کشور عزیزمان دارند.

ترابی ادامه داد: این مجموعه با بکارگیری بیش از یک هزار نفر پرسنل مستقیم و ایجاد اشتغال پایدار و مولد، به نوعی منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور گذاشته و در عرصه جهاد اقتصادی درخط مقدم این جبهه قرار داشته و با ارز آوری چشم‌گیری که برای کشور دارد نقش مهم و موثری در بی تاثیر کردن تحریم‌های ظالمانه بین المللی دارد.

وی تصریح کرد: پیرو تاکیدات ریاست قوه قضاییه دستگاه قضایی دلیجان مجدانه و با قاطعیت و سرعت در پی حل مشکلات و رفع موانع اقتصادی واحدهای تولیدی و اقتصادی در سطح شهرستان خواهد بود.

حمایت دستگاه قضا و مسئولان قضایی از تولید و رفع موانع تولید

عباس آئینه‌دار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز ساینا را نمونه موفق یک واحد تولیدی در سطح ملی دانست و اظهار داشت: به وجود چنین شرکتی در سطح شهرستان افتخار می‌کنیم. 

وی حمایت دستگاه قضا و مسئولان قضایی از تولید و رفع موانع تولید را از سیاست‌های قوه قضاییه بیان کرد و گفت: خوشبختانه این مجتمع یکی از موفق‌ترین شرکت‌های شهرستان است که تاکنون مشکل خاص قضایی و حقوقی در دستگاه قضا نداشته است که این نشانه تدبیر مدیران این واحد عظیم صنعتی است که با وجود حدود هزار نیروی انسانی، بصورت مدیریت شده به پیشبرد اهداف تولیدی و صادراتی خود در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد کشور گام برداشته است.

وی اظهار داشت: دلیل حضور ما در این مجتمع، حمایت از تولید، رفع موانع احتمالی و عرض خدا قوت به افسران پهنه اقتصادی کشورمان در این شرکت است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیان کرد: این شرکت به دلیل وجود تکنولوژیِ  های‌تک و تولید محصولات متعدد، متنوع و پرکاربرد در خاورمیانه منحصر به فرد است و به وجود چنین شرکتی در شهرستان افتخار می‌کنیم.

افق ۱۰۰ میلیون دلار صادرات در سال آینده

بهروز محمدی مدیرعامل این مجتمع نیز گفت: این شرکت افتخار دارد که تولید کالای با کیفیت ایرانی را در سر لوحه کار خود قرارداده است و استقبال شرکت‌های پایین دستی مانند صنایع عایق، صنایع های تک، صنایع فرش و موکت و دیگر صنایع از محصولات با کیفیت این مجتمع، خود گواه بر تولید کالای با کیفیت ایرانی است.

وی اظهار داشت: ما در مجتمع افق ۱۰۰ میلیون دلار صادرات در سال آینده را در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم به لطف خداوند و با حضور دولت جدید و حمایت جدی و به معنای واقعی دستگاه قضایی از بخش تولید بتوانیم این میزان صادرات را در جهت کمک به اقتصاد کشور محقق کنیم.

این بازدید در راستای برنامه ها و سیاست های دستگاه قضایی در زمینه حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید انجام شد و مسئولان قضایی دادگستری شهرستان دلیجان به همراه قضات و کارکنان دادگستری دلیجان همزمان با هفته گرامی داشت قوه قضائیه از مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان بازدید کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد