تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 15:30
کد خبر : 119055

زمینه تشکیل دولت جوان انقلابی برای رئیس جمهور منتخب فراهم شود

زمینه تشکیل دولت جوان انقلابی برای رئیس جمهور منتخب فراهم شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالله مؤمنی تبار در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهرپیر مدیران موفق را افرادی فرصت شناس دانست که تفاوت بین زمان‌های عادی و فرصت‌های خاص را تشخیص و از آنها به‌عنوان فرصتهای ارزشمند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالله مؤمنی تبار در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهرپیر مدیران موفق را افرادی فرصت شناس دانست که تفاوت بین زمان‌های عادی و فرصت‌های خاص را تشخیص و از آنها به‌عنوان فرصتهای ارزشمند و ارزش‌آفرین بهره می‌برند.

وی گفت: فرصت‌شناسی، رکن اصلی مدیریت موفق در کسب مهارت‌های خلاق توسط مدیران توانمند است که نقش ارزنده‌ای در موفقیت دارد.

خطیب نماز جمعه شهر «شهرپیر» با تاکید بر امید آفرینی و نگاه خوش‌بینانه به آینده به‌عنوان کلید اساسیِ همه گره‌های ریز و درشت کشور بیان داشت: با نگاه خوش بینانه به عنوان محوری‌ترین توصیه بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال خنثی سازی جریان دمیدن روح یأس به‌جای دمیدن روح امید در کشور باشیم.

حجت الاسلام مؤمنی تبار بر لزوم تقویت روحیه جهادی برای رفع مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شروعی دوباره برای جبهه انقلاب و نقطه عطفی برای شروع فعالیت‌های انقلابی و جهادی برای سامان بخشی امور کشور داری است.

وی تصریح کرد: در دولت جدید باید تنفس تازه‌ای در اداره امور کشور دمیده شود.

امام جمعه شهرپیر به فراز و نشیب‌های کشور در هشت سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت ۴۹ درصدی مردم در انتخابات بیانگر مشکلات ریز و درشت اقتصادی، وضعیت کرونایی، فاصله گرفتن بسیاری از مدیران از مردم و جنگ روانی و رسانه‌ای بی‌امان دشمن و پیاده‌نظام آنان بود.

نماینده ولی فقیه در بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت سیاه‌نمایی خودی‌ها در داخل کشور و مدیریت ضعیف فرایند انتخابات به‌ویژه در روز ۲۸ خرداد و پس‌ازآن را از دیگر عوامل کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و نشانه اعترض مردم به وضع موجود دانست.

امام جمعه شهرپیر با اذعان بر اینکه انتخابات «نه» بزرگ ایرانیان به «جنگ احزاب تحریم» بود، متذکر شد: جریانی که در خارج و داخل کشور، متشکل از سلطنت‌طلبان، منافقین، شخصیت‌ها و رسانه‌های استکباری، بریدگان داخلی، جریان ملی‌گرای داخلی و برخی عناصر کم‌جنبه و ناسپاس که به‌بهانه عدم احراز صلاحیت اعلام عدم مشارکت کرده بودند، آنها در شبکه‌های مختلف خود سخن از مشارکت ۲۰ درصدی و امثال آن داشتند که با مشارکت ۴۹ درصدی کنونی، به‌شدت عصبانی‌شده و سخن به‌ناسزاگویی بر علیه ملت ایران گشودند.

حجت الاسلام مؤمنی تبار اضافه کرد: با پیروزی آیت الله رئیسی، انبوهی از مطالبات و درخواست‌ها از ایشان مطرح شده که باید مراقبت کنیم تا انواع مطالبات بر سر رئیس جمهور منتخب آوار نشود.

وی متذکر شد: باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا رئیس جمهور منتخب با فرصت کافی و فراغ بال، دولت جوان انقلابی را تشکیل دهد.

حجت الاسلام مؤمنی تبار عمده مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده کشور را ترویج آرامش و اطمینان در کشور باطرح دیدگاه‌ها و نگاه‌های رو به‌جلو و ترویج فرهنگ رفاقت و تقویت انسجام ملی و تضعیف دوقطبی‌های کاذب به‌وجود آمده در تبلیغات انتخاباتی دانست.

امام جمعه شهرپیر مطالعه و بررسی عمیق در وضعیت کشور و تلاش برای انتخاب یارانی کارآمد، جهادی و همدل برای دولت سیزدهم، دخیل‌کردن همه ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات کنونی به‌ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی و کم‌اعتنایی به‌حاشیه‌سازی‌ها و تمرکز بر اولویت‌های اصلی کشور و همچنین حل مشکلات فوری مردم را از دیگر توقعات مردم از رئیس جمهور منتخب دانست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد