تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 17:38
کد خبر : 119027

ایجاد۶ هزار واحد اقتصاد مقاومتی خرد در سطح استان مرکزی

ایجاد۶ هزار واحد اقتصاد مقاومتی خرد در سطح استان مرکزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: حماسه باشکوه مردم در ۲۸ خرداد موجب شکست همه جانبه توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان شد و امید و اعتماد به نظام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: حماسه باشکوه مردم در ۲۸ خرداد موجب شکست همه جانبه توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان شد و امید و اعتماد به نظام اسلامی را احیاء و تقویت کرد.

وی افزود: به برکت تفکر بسیج و روحیه جهادی ملت ایران در طول این سالها توانسته اند اقدامات و دستاوردهای چشمگیری به دست آورند و تفکر بسیج نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اعتماد به خداوند و باور به ظرفیت های داخلی و مردمی مهمترین رویکرد بسیج است که با این دوشاخصه مهم حرکت شتابنده خود را به سمت و اهداف و آرمان ها پیش می برد.

کریمی ادامه داد: بسیج سازندگی یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج در طول این سال ها اقدامات و دستاوردهای خوبی داشته و در بسیاری از مقاطع توانسته تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کند.

وی اضافه کرد: در طی این سالها با مدیریت جهادی و انقلابی که درون بسیج سازندگی استان مرکزی حاکم بود روحیه جهادی بین اقشار مختلف جامعه طنین انداز شد و نتیجه آن امروز به تشکیل و فعالیت اثربخش بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در بیش از ۲۲ قشر تخصصی و در عرصه های مختلف همراه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: قله نقش آفرینی های گروه های جهادی در سال گذشته محرومیت زدایی همه جانبه و مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا بود که اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شد.

کریمی تصریح کیکی از محورهای مهم فعالیت بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است که در راستای تحقق اقتصاد مردمی و درون گرا اقدامات و رویکردهای ویژه ای دنبال می شود که با کمک سه برنامه مهم صندوق های قرض الحسنه، راه اندازی نهصت آموزش و توانمند سازی و مهارت آموزی و ارائه تسهیلات اهداف دنبال می شود.

در حال به روزرسانی…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد