تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 22:31
کد خبر : 118894

۱۱ کارگروه تخصصی امر به معروف در استان بوشهر تشکیل می‌شود‌

۱۱ کارگروه تخصصی امر به معروف در استان بوشهر تشکیل می‌شود‌

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه ‌‌در نشست با فرمانده و مسئولان معاونت‌های انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این مجمع در راستای منویات مقام معظم

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه ‌‌در نشست با فرمانده و مسئولان معاونت‌های انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این مجمع در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدامات متعددی در زمینه حفاظت از محیط زیست، رونق اقتصادی، گسترش علم و فناوری انجام داده است اظهار داشت: تولید همگانی، نهادینه کردن اخلاق اسلامی، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی و تحقق سیاست‌های کلان نظام اسلامی در ۳ حوزه مردم به دولت، دولت به مردم و دولت به دولت از دیگر اقدامات این مجمع است.

وی از تشکیل ۱۱ کارگروه تخصصی خبر داد و بیان کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در راستای اجرا این فریضه الهی ۱۱ کارگروه تخصصی در زمینه عفاف و حجاب، شورای حل اختلاف، امنیت، فضای مجازی، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگی، عمران، مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم را در سطح استان راه‌اندازی کرده است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه هر کدام از این کارگروه‌ها در زمینه‌ تخصصی خود مشغول به انجام فعالیت هستند افزود: این مجمع با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی، همراه و همگام با نیروی انتظامی در زمینه اجرا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در استان تلاش می‌کند.

فقیه، توجه ویژه مسئولان برای اجرا امر به معروف در جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: از مسئولان و نهادهای فرهنگی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و سایر نهادهای مرتبط تقاضا می‌شود بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند تا ان‌شاءالله اجرا این ۲ فریضه الهی در جامعه نهادینه شود.

وی حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت آن را از بزرگترین معروف‌ها دانست و تأکید کرد: همه مردم با حضور پرشور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۸ خرداد و انتخاب آگاهانه در این راه قدم گذاشته و بار دیگر نقشه دشمنان را خنثی کردند.

امر به معروف از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر است

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نهادینه کردن آن را احتیاج به عزم جدی و عمومی دانست و تصریح کرد: لازم است فرماندهی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بیش از پیش و در کنار هم به تلاش در این زمینه بپردازند.

سرهنگ حیدر سوسنی اجرا امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان برشمرد و افزود: طبق قانون ۲۷ دستگاه در زمینه اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مسئول هستند که نیروی انتظامی در خط مقدم اجرا این فریضه الهی در جامعه قرار دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: مردم کردستان فریب توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را نمی‌خورندتاکید امام جمعه اردبیل بر تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکراحیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات امروز جامعه است

وی نیروی انتظامی استان بوشهر را پیشگام در اجرا امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر تاکنون ۱۵۷ شهید برای ایجاد نظم و امنیت در استان تقدیم کرده است که این موضوع خود گویای عزم این نهاد برای اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر این استان را استراتژیک دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر با چهار کشور عربی حوزه خلیج‌فارس همسایه و دارای ۹۰۶ کیلومتر مرز دریایی با این کشورها است.

سوسنی بیان کرد: بر همین اساس، استان بوشهر با تهدیدات فرامنطقه‌ای، درون استانی و فرا استانی مواجه است اما با این وجود خوشبختانه این استان در طبقه‌بندی استان‌ها بر اساس شاخص‌های امنیتی از جایگاه خوبی برخوردار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد