تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 17:09
کد خبر : 118879

اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه کرامت در ۶۰۰ مسجد شهر و روستای آذربایجان‌غربی

اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه کرامت در ۶۰۰ مسجد شهر و روستای آذربایجان‌غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که با تصمیمی روشن بینانه و ژرف نگرانه با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که با تصمیمی روشن بینانه و ژرف نگرانه با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی شکل گرفته است و هم اکنون در چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: امروزه ضرورت وجودی سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است تبیین و عرضه فکر و فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها به گونه‌ای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب کند، رسالت بسیار مهم این سازمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره  به طرح دومین کنگره ملی تبلیغ  و اهداف آن تصریح کرد: گفتمان‌سازی و تولید محتوا در حوزه “مردمی سازی تبلیغ” و بسط این نگرش در ذهن نخبگان و اندیشمندان، تنظیم‌گری و جهت دهی به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ، گردهمایی، هم افزایی، و کمک به شکل‌گیری جبهه واحد فرهنگی در کشور، رونمایی از برند نشر خوبی‌ها به عنوان قله‌های تبلیغی، شناسایی و تقدیر از الگوهای موفق تبلیغی و …از اهداف اصلی کنگره به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: از جمله اقدامات انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی میتوان به برنامه فصل بندگی که طی ماه رمضان آغاز و در حال حاضر در حال اجرا می‌باشد اشاره کرد که اقشار مختلف در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

داداش زاده ادامه داد: از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان پویش محله محور اشاره کرد که در این پویش از طریق فعالین فرهنگی و روحانیون انجام می‌شد و سازمان تبلیغات فعالین محله را شناسایی کرده و مراتب تقدیر و تجلیل را از اقشار به عمل خواهد آورد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: نشان نثر خوبی‌ها از دیگر برنامه است که رسالت سازمان فقط همکاری با هیات‌های مذهبی و و روحانیون نیست بنابراین تمام افرادی که در مسیر خوبی‌ها حرکت می‌کنند تبلیغات اسلامی به عنوان روابط عمومی انقلاب اسلامی وظیفه دارد در  در این مسیر افراد را شناسایی و اخبار و اتفاقات خوب آنان را نشر دهد.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در ۶۰۰ مسجدشهری و روستایی استان در حال اجرا است.

دادش زاده اذعان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی استودیویی تحت عنوان تولید محتوای ارزشی، دینی، فرهنگی، اسلامی در سازمان استان افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع کرونا تا کنون ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه که با حمایت بنیاد برکت  و بنیاد علوی انجام شده بود توزیع شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده شناسایی جلسات قرآنی است و در هر مکانی که جلسات قرآنی برگزار می‌شود و به آن  جلسات قرآن اهدا می‌شود که طی هفته‌های اخیر تعداد ۶ هزار جلد قرآن که از طریق خیرین خریداری شده بود رونمایی شد و در حال حاضر اقدام به توزیع جلسات قرآنی در شهرهای استان می‌باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد