تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 17:05
کد خبر : 118878

۱۱۲ هزار واحد صنفی در استان کرمان فعالیت می‌کند

۱۱۲ هزار واحد صنفی در استان کرمان فعالیت می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر سه شنبه در همایش استانی پلیس و اصناف با تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) و هفته قوه قضائیه گفت: اصناف در تولید، حفظ و ارتقا نظم و امنیت جامعه مخصوصاً

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر سه شنبه در همایش استانی پلیس و اصناف با تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) و هفته قوه قضائیه گفت: اصناف در تولید، حفظ و ارتقا نظم و امنیت جامعه مخصوصاً امنیت اجتماعی جامعه ما نقش بسیار مؤثری را داشته‌اند.

سردار ناظری افزود: اصناف در تمامی صحنه‌های انقلاب از دوران دفاع مقدس و بعد از آن همیشه خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به همیاری اصناف در دوران کرونا اظهار کرد: با همراهی این قشر ما شاهد کنترل این ویروس منحوس در سطح جامعه هستیم.

سردار ناظری بیان کرد: اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی بودند و با مقاومت خود در تأمین نظم و امنیت جامعه به ویژه امنیت اقتصادی و اخلاقی، نقش بسیار حیاتی و مؤثری را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه پلیس همواره با تأمل خوب با اصناف در سطح استان و متصدی‌های واحدهای صنفی توانسته است امنیت خوبی را برقرار کند گفت: بیش از ۱۱۲ هزار واحد صنفی در استان کرمان وجود دارد که نقش بسیار ارزنده‌ای در پیش‌گیری های اجتماعی و پیشگیری از جرم در جامعه را دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اصناف تاثیرگذارترین لایه اجتماعی در جامعه هستند، عنوان کرد: با همکاری و مشارکت خوب واحدهای صنفی با پلیس می‌توانیم از این ظرفیت برای ارتقا و توسعه امنیت استان کرمان بهره ببریم و می‌توان گفت که این همیاری یک ظرفیت اجتماعی خوب برای پلیس است تا بتوانند به اهداف سازمانی برسند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد