تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 - 8:19
کد خبر : 118533

۳۰۱۲/ شهید نورمحمد حسن گاویار: با حجاب خود اسلام را حفظ کنید

۳۰۱۲/ شهید نورمحمد حسن گاویار: با حجاب خود اسلام را حفظ کنید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید نورمحمد حسن گاویار:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای بزرگ و با سلام و درود به پیامبر اسلام و امام زمان(عج) و امام خمینی فرمانده کل قوا و حامی مستضعفان جهان که در راه دین مقدس اسلام مردانگی و شجاعت و پایداری کردند.

 پدر و مادر عزیزم راهی که من می‌روم، خدا خواسته است و آرزوی من گسترش دین مبین اسلام در جهان است و اینکه همه ملل دنیا در زیر پرچم واحد لا اله الا الله گرد هم آیند.

 ای مادر عزیزم در شهادت من گریه نکن که گریه نشانه ضعف است و دشمن همین را می‌خواهد هر چند از دست دادن عزیز برای تو سخت و دشوار است اما صبر کن و شیرت را حلالم ساز و اگر نتوانستم دین فرزندی خود را ادا کنم مرا ببخش.

و تو ای پدر پیر و بزرگوارم از تو می‌خواهم دوری فرزند را تحمل کنی و با شهادتم خم به ابرو نیاوری تا دشمن شاد نشود. اگر از من بدی دیدی مرا ببخش.

خواهرانم مثل زینب صبر داشته باشید و با حجاب خود سنگر اسلام را حفظ نمائید که سنگر شما سنگر ماست.

ای برادران عزیزم صبر و استقامت داشته باشید تا به پیروزی نهایی برسیم و روی سنگ قبرم بنویسید که من با چشم بینا و گوش شنوا و زبان برنا و مشت گره کرده به جبهه رفتم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد