تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 0:06
کد خبر : 118222

حل مشکلات مردم در گرو حل فساد دولتی است

حل مشکلات مردم در گرو حل فساد دولتی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید محمد شامگاه دوشنبه در مسجد سید اصفهان در جمع هواداران آیت‌الله رئیسی با گرامی‌داشت دهه کرامت، اظهار کرد: درود خدا بر اصفهان و علمای بزرگ آن، شیخ بهایی، میردامادی، مجلسی، اشرفی اصفهانی و شهید بهشتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید محمد شامگاه دوشنبه در مسجد سید اصفهان در جمع هواداران آیت‌الله رئیسی با گرامی‌داشت دهه کرامت، اظهار کرد: درود خدا بر اصفهان و علمای بزرگ آن، شیخ بهایی، میردامادی، مجلسی، اشرفی اصفهانی و شهید بهشتی و همچنین شهدای آن و سردارانی چون خرازی، کاظمی، ردانی‌پور و شهید حجمی و لشکرهای همیشه پیروز امام حسین(ع) و نجف اشرف باد.

رئیس سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: اصفهان مظهر تمدن عظیم است و فرصت‌های صنعتی، موقعیت‌های گردشگری و صنایع دستی فاخر، ظرفیت‌های کشاورزی و جوانان و نیروی انسانی استان ظرفیت‌های بی‌بدیل استان اصفهان است.

وی افزود: اینکه چرا این ظرفیت‌ها به ثروت تبدیل نمی‌شود، ریشه در تفکر مدیرانی دارد که به جای الگو گرفتن از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تکیه کردن مردم و به جای اسلام، تفکر لیبرالی غربزده را جایگزین کردند.

محمد در ادامه گفت: این تفکر به جای دغدغه‌مندی برای مردم، تفکر عدم نظارت و کنترل و نظارت از داخل خودرو را جایگزین کرده و همه چیز از جمله تحصیل و سلامت را به کالا تبدیل کرده است، این تفکر آقازاده‌هایی است که خود را ژن خوب می‌دانند در حالی که ژن خوب این انقلاب شهید حججی‌ها هستند نه افرادی که فرزندانشان در خارج زندگی می‌کنند.

رئیس سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با تقسیم مدیران به انقلابی و غیرانقلابی اضافه کرد: مدیرانی که پای حرف مردم بنشینند و برای آن‌ها قدم بردارند، مدیران انقلابی و خادم و مدیرانی که کاری به مردم ندارند و فقط برای خود، خانواده و هم حزبی‌های خود قدم برمی‌دارند غیرانقلابی و خائن به ملت هستند.

وی تصریح کرد: مردم مدیر خادم و خائن را تشخیص می‌دهند زیرا حاصل عملکرد مدیران خائن انبوهی از مشکلات در عرصه سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی است و قطعاً دولت سیزدهم با کوهی از مشکلات مواجه است.

محمد همچنین بیان کرد: این مدیران نه تنها رفع موانع تولید نمی‌کنند بلکه بر تولید قفل می‌زنند و موجب می‌شوند جوانان با بیکاری مواجه شوند، آیا این مشکلات ناشی از تحریم است؟ چرا همه چیز را به گردن تحریم و اف ای تی اف می‌اندازند؟

رئیس سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: فرض کنید همین امروز اف‌ای‌تی‌اف امضا شود چه فرجی در زندگی مردم می‌شود؟ آیا تحریم‌های ظالمانه اجازه می‌دهد؟ چرا کدهای غلط به ملت می‌دهید و مردم را نگران می‌کنید؟

وی در ادامه اذعان کرد: حرف از کنسرت می‌زنند تا قرار داد کرسنت را فراموش کنید؛ می‌خواهند مردم مثل موم در دست غرب باشند در حالی‌که خانم موگریتی اعلام کرد ما فکر نمی‌کردیم تحریم‌ها این‌قدر مشکل برای مردم ایران ایجاد کند؛ ۳۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها و ۷۰ درصد به واسطه سوء مدیریت‌ها است که ما هم همین را می‌گوییم ولی برخی به دنبال آن هستند سوء مدیریت خود را به گردن تحریم بیاندازند.

خبر در حال تکمیل است…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد